Ik heb waarschijnlijk ook een opstartvirus op mijn HP desktop, zodra ik een willekeurige gebruiker wil inloggen loopt hij vast, en in veilige modus kan ik wel inloggen, maar dan loopt hij vast zodra ik me virusscanner start. iemand tips?
Oke thanks, ik kan btw wel in veilige modus komen, en kwam ik via Avast wat trojans tegen, ook zag ik bij netwerkverbindingen één met de Naam : died. Mischien is dat het probleem want dat netwerk zegt mij vrij weinig:S
Je kan avast wel opstarten? plan anders een opstartscan in, gaat ie buiten windows om scannen en kunnen dus ook alle bestanden nagekeken worden, ook de systeembestanden
edit:// gaat dus op de volgende manier: Avast opstarten (het hoofdscherm, niet de beschermingsconsole) en in het menu 'opstart scan' selecteren. Deze laten scannen op alle lokale stations, en pak de archieven ook maar gelijk mee voor het geval dat
Vraagje: ik heb pc opnieuw geinstalleerd maar zoek nu geschikte drivers voor het (zonder blokkerig beeld) afspelen van films e.d.
hij geeft bij apparaatbeheer alleen niet weer welke videokaart erin zit.
en ja: ik heb lavalys everest al ontdekt maar omdat je die alleen als trial kan downloaden (en hij al een keer eerder gebruikt is op deze pc) doet ie het niet meer of je moet m registreren met zon key.
ik kan hem ook nergens downloaden met een key erbij en die key is niet te vinden.
zijn er andere programma's om erachter te komen wat voor videokaart ik heb?
belarcadvisor ook al gedownload maar die werkt ook niet.
Vraagje: ik heb pc opnieuw geinstalleerd maar zoek nu geschikte drivers voor het (zonder blokkerig beeld) afspelen van films e.d.
hij geeft bij apparaatbeheer alleen niet weer welke videokaart erin zit.
en ja: ik heb lavalys everest al ontdekt maar omdat je die alleen als trial kan downloaden (en hij al een keer eerder gebruikt is op deze pc) doet ie het niet meer of je moet m registreren met zon key.
ik kan hem ook nergens downloaden met een key erbij en die key is niet te vinden.
zijn er andere programma's om erachter te komen wat voor videokaart ik heb?
belarcadvisor ook al gedownload maar die werkt ook niet.
ik heb net via speedtest.net een test gedaan en kom niet verder dan 0.5 mb/s..
hoe kan het komen dat die zo laag is?
ongeveer al mijn vrienden uit de buurt hebben veel hogere score's
kan een model veel beperkingen hebben wat dat betreft?