Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
scythe mugen 2 aangesloten 8) incl 1 van de 2 nieuwe casefans.

heb geen aansluiting meer over (4 pins stekker maar mag ook op 3 pins) maar geen tijd meer om een splitter kabeltje te halen en online bestellen rekenen ze gvd overal 6,50 verzendkosten bij! gvd.

hij is nu al op stock speeds merkbaar koeler.

idle draait hij op 29 graden en stressed (prime95) komt hij nog niet boven de 40 graden uit :).

Ik was serieus hoor, daar krijg je echt geen 10tje meer voor....

Ik weet het niet :)
Ikzelf heb een ASUS Nvidea geforce 9600GT 512 mb
hij heeft 256

Wat zal die van mij nog waard zijn dan :) 1 jaar oud nu geen stof gezien..

Ps. Iemand hier die toevalig weet waar in NL (of ergens anders) ik lege Alienware cases kan kopen?

7600GT is toch wel heel wat anders dan een 9600GT hoor. :D

1: De 7600GT kwam ergens in 2006 uit
2: De 9600GT is 10x, als het niet meer is, sneller dan de 7600GT

Die van jou is nog recentelijk, daar krijg je nog wel een eurotje of 50 voor.

Heb paar weken terug een budgetsysteempje in elkaar gedraaid met als basis een Core2Quad Q8400.

Nu had ik er ook een videokaartje bij besteld waarbij ook een tv-out poort (i.v.m. geen hdmi op tv) zou moeten zitten. Bleek er dus toch niet op te zitten.
Ik heb al een tijdje zitten zoeken maar kan eigenlijk geen kaart vinden die een beetje presteert en waar ook nog een tv-out poort op zit? Iemand enige suggesties? (Budget is max. 100 euro)

Verder wil ik nog graag een analoog tv-kaartje dat werkt met mediacenter. Iemand tips?

Dat is er een beetje uit tegenwoordig. Alle recentelijke kaartjes hebben dat niet meer. Dan kom je bij de oudere reeks videokaarten.

Ja waardeloos. :( Had niet echt in de planning om direct een nieuwe tv te kopen en om nou weer een zo'n pauper HD 4350 oid te kopen vind ik ook onzin.

Ik las wel dat sommige tv-kaarten tv-out zouden hebben, maar ben het zelf nog niet tegengekomen.
Vind het maar een beetje ondoorzichtig allemaal. Ook omdat driekwart niet lijkt te werken met mediacenter...

7600GT is toch wel heel wat anders dan een 9600GT hoor. :D

1: De 7600GT kwam ergens in 2006 uit
2: De 9600GT is 10x, als het niet meer is, sneller dan de 7600GT

Die van jou is nog recentelijk, daar krijg je nog wel een eurotje of 50 voor.

Oh mijn god, ik verwar een 7 met een 9 :( Mijn fout ik dacht dat we beide 9600 hadden, sorry.

Mijn computer heeft de afgelopen dagen wat kuren...

Ding valt soms zomaar ineens uit. Scherm word zwart en gaat op standby staan en de computer draait gewoon door maar reageert nergens meer op.... Weet iemand wat dit kan zijn? Software probleem of is er gewoon echt iets stuk in dat ding....

Dat is er een beetje uit tegenwoordig. Alle recentelijke kaartjes hebben dat niet meer. Dan kom je bij de oudere reeks videokaarten.

Idd, 2ehandsje op MP zoeken..Is nieuw amper te krijgen en ws ook nog eens veel te duur.

ff vraagje, weet niet waar anders..

als ik zo'n ledstripje heb, met wat laat ik zo'n ding aan gaan?

kan dat gewoon met een adapter/telefoonlader... kopje eraf en draden door verbinden.

Status
Not open for further replies.
Back