scythe mugen 2 aangesloten 8) incl 1 van de 2 nieuwe casefans.
heb geen aansluiting meer over (4 pins stekker maar mag ook op 3 pins) maar geen tijd meer om een splitter kabeltje te halen en online bestellen rekenen ze gvd overal 6,50 verzendkosten bij! gvd.
hij is nu al op stock speeds merkbaar koeler.
idle draait hij op 29 graden en stressed (prime95) komt hij nog niet boven de 40 graden uit .
Heb paar weken terug een budgetsysteempje in elkaar gedraaid met als basis een Core2Quad Q8400.
Nu had ik er ook een videokaartje bij besteld waarbij ook een tv-out poort (i.v.m. geen hdmi op tv) zou moeten zitten. Bleek er dus toch niet op te zitten.
Ik heb al een tijdje zitten zoeken maar kan eigenlijk geen kaart vinden die een beetje presteert en waar ook nog een tv-out poort op zit? Iemand enige suggesties? (Budget is max. 100 euro)
Verder wil ik nog graag een analoog tv-kaartje dat werkt met mediacenter. Iemand tips?
Ja waardeloos. Had niet echt in de planning om direct een nieuwe tv te kopen en om nou weer een zo'n pauper HD 4350 oid te kopen vind ik ook onzin.
Ik las wel dat sommige tv-kaarten tv-out zouden hebben, maar ben het zelf nog niet tegengekomen.
Vind het maar een beetje ondoorzichtig allemaal. Ook omdat driekwart niet lijkt te werken met mediacenter...
Mijn computer heeft de afgelopen dagen wat kuren...
Ding valt soms zomaar ineens uit. Scherm word zwart en gaat op standby staan en de computer draait gewoon door maar reageert nergens meer op.... Weet iemand wat dit kan zijn? Software probleem of is er gewoon echt iets stuk in dat ding....