T
Ttw
Guest
werkt perfesct, alleen geluid nu ff niet... driver van de toshiba site helpt ook niet echt.
Wel vreemd dat het van de een op de andere manier gebeurt :winner:
werkt perfesct, alleen geluid nu ff niet... driver van de toshiba site helpt ook niet echt.
Ik zou een MSI nemen!
LOL
Ik weet niet meer wie dat zei toen ik 1,5 jaar terug mn PC samenstelde, maar hij had wel gelijk. MSI gaat vaak kapot Heel raar probleem had ik, als ik de PC aanzette en hij doet de system check, hing hij meteen. BIOS was nog niet eens geload. Hij gaf als melding dat er iets met mn geheugen niet goed was. Mn geheugen was gewoon goed dus daar lag het niet aan. Teruggestuurd naar Azerty en nu krijg ik nog 90 Euro ervoor. Hij was nieuw 150 Euro. In mijn ogen is garantie een nieuw product, maar zij hadden dit board niet meer. Ze wilden hem wel terugsturen naar MSI, maar dat kon 4-8 weken duren.
Ik weet nog niet wat ik er mee moet, ik heb geprobeerd er mn voordeel mee te doen en te vragen om extra korting als ik ook direct een nieuwe videokaart bestel, maar daar willen ze niets mee doen. Dus ik twijfel nog of ik Azerty links laat liggen, of wél die 90 euro herinvesteeer in hun bedrijf...
Maar moederboard wordt goedgekeurd door jullie?
En lekker een Gigabyte bord kopen, dat vind ik echt prima spul.
Pak eens een driver direct van de chipsetfabrikant?
Tja, aan de ene kant kun je dat natuurlijk ook verwachten van een webshop. Btw laatst ook spullen besteld bij Cool-Prices, prima zaak.Ik heb een Gigabyte bordje besteld en die Club3D kaart bij cool-prices. En een heerlijke mail naar die bedrijfsleider gestuurd dat ik er voorlopig niet meer ga bestellen, ik wel besteld heb bij de concurrent en mn 90 Euro zsm terug wil zien op mn rekening.
Wat een apen, anderhalf jaar terug nog voor 1000 euro lopen bestellen daar.
Tja, aan de ene kant kun je dat natuurlijk ook verwachten van een webshop. Btw laatst ook spullen besteld bij Cool-Prices, prima zaak.