Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik zou een MSI nemen!

LOL

Ik weet niet meer wie dat zei toen ik 1,5 jaar terug mn PC samenstelde, maar hij had wel gelijk. MSI gaat vaak kapot :p Heel raar probleem had ik, als ik de PC aanzette en hij doet de system check, hing hij meteen. BIOS was nog niet eens geload. Hij gaf als melding dat er iets met mn geheugen niet goed was. Mn geheugen was gewoon goed dus daar lag het niet aan. Teruggestuurd naar Azerty en nu krijg ik nog 90 Euro ervoor. Hij was nieuw 150 Euro. In mijn ogen is garantie een nieuw product, maar zij hadden dit board niet meer. Ze wilden hem wel terugsturen naar MSI, maar dat kon 4-8 weken duren.

Ik weet nog niet wat ik er mee moet, ik heb geprobeerd er mn voordeel mee te doen en te vragen om extra korting als ik ook direct een nieuwe videokaart bestel, maar daar willen ze niets mee doen. Dus ik twijfel nog of ik Azerty links laat liggen, of wél die 90 euro herinvesteeer in hun bedrijf...

Maar moederboard wordt goedgekeurd door jullie?

werkt perfesct, alleen geluid nu ff niet... driver van de toshiba site helpt ook niet echt.

Pak eens een driver direct van de chipsetfabrikant?

LOL

Ik weet niet meer wie dat zei toen ik 1,5 jaar terug mn PC samenstelde, maar hij had wel gelijk. MSI gaat vaak kapot :p Heel raar probleem had ik, als ik de PC aanzette en hij doet de system check, hing hij meteen. BIOS was nog niet eens geload. Hij gaf als melding dat er iets met mn geheugen niet goed was. Mn geheugen was gewoon goed dus daar lag het niet aan. Teruggestuurd naar Azerty en nu krijg ik nog 90 Euro ervoor. Hij was nieuw 150 Euro. In mijn ogen is garantie een nieuw product, maar zij hadden dit board niet meer. Ze wilden hem wel terugsturen naar MSI, maar dat kon 4-8 weken duren.

Ik weet nog niet wat ik er mee moet, ik heb geprobeerd er mn voordeel mee te doen en te vragen om extra korting als ik ook direct een nieuwe videokaart bestel, maar daar willen ze niets mee doen. Dus ik twijfel nog of ik Azerty links laat liggen, of wél die 90 euro herinvesteeer in hun bedrijf...

Maar moederboard wordt goedgekeurd door jullie?

MSI zuigt gewoon, had dus gelijk. Ik zou allicht die 90 euro pakken, beter dan niks. Kun je een prima mobo voor kopen. Wil je perse een dikke videokaart? Anders zou ik lekker een bord kopen met onboard video, er is prima spul verkrijgbaar voor wenag, zeker als je alleen films kijkt.

ff een vraagje, ik heb last van een internet site wat steeds opent, als ik me pc even niet meer gebruikt... gaat om in chineze/japanse site, kan dus niet lezen wat er staat... en daarna zijn al me wachtwoorden (opgeslagen op de pc) en geschiedenis verdwenen.

iemand een idee wat dit is?

Ik game ook nog steeds af en toe eens. Vind een potje Fifa of Dirt op de bank wel lekker.

Maar ik heb dus een hele mailwisseling achter de rug met Azerty omdat ik graag wilde dat zij mij extra korting gaven op de videokaart. Kijk, zij kunnen mij 90e overmaken, dan kost het echt 90e. Als ik zeg, ik wil bij jullie een nieuwe moederbord halen en videokaart, laat ik ze die 90e weer terugkrijgen en zorg ik nog voor extra omzet. Maargoed daar wilden/konden ze niets mee doen en dus bleef ik 90e krijgen (ja ik zou dan wel gratis verzending krijgen, maar dat is hooguit 2,50 voor zon bedrijf).

Dus had er een beetje de schurft op in eigenlijk. Heb zelfs die bedrijfsleider eropn aangesproken maar die had hetzelfde (wel in betere verwoording). Maarja. Tis wel lekker makkelijk en ze hebben de producten die ik wil. :p

Heb eens meegedaan met een wedstrijd van MSI.
We hebben met 20 landen zitten schelden dat het MSI was, en geen ASUS / Gigabyte :P
Het liep allemaal voor geen meter eigenlijk. T was wel gezellig gelukkig :P

Heb dus een andere processor gehaald en extra geheugen stikjes. Nu alleen nog een geschikte videokaart en dan is mijn comp voorlopig wel weer klaar.

En lekker een Gigabyte bord kopen, dat vind ik echt prima spul.

Ik heb een Gigabyte bordje besteld en die Club3D kaart bij cool-prices. En een heerlijke mail naar die bedrijfsleider gestuurd dat ik er voorlopig niet meer ga bestellen, ik wel besteld heb bij de concurrent en mn 90 Euro zsm terug wil zien op mn rekening.

Wat een apen, anderhalf jaar terug nog voor 1000 euro lopen bestellen daar.

Ik heb een Gigabyte bordje besteld en die Club3D kaart bij cool-prices. En een heerlijke mail naar die bedrijfsleider gestuurd dat ik er voorlopig niet meer ga bestellen, ik wel besteld heb bij de concurrent en mn 90 Euro zsm terug wil zien op mn rekening.

Wat een apen, anderhalf jaar terug nog voor 1000 euro lopen bestellen daar.
Tja, aan de ene kant kun je dat natuurlijk ook verwachten van een webshop. Btw laatst ook spullen besteld bij Cool-Prices, prima zaak.

Tja, aan de ene kant kun je dat natuurlijk ook verwachten van een webshop. Btw laatst ook spullen besteld bij Cool-Prices, prima zaak.

Hoeft een webshop niet commercieel of klantvriendelijk te zijn dan? Elke shop is goedkoop, niet elke schept een band met de klant...

de letter ´u´ van mijn laptop is los weet iemand of ik zon toets los kan kopen en waar?
het gaat om een toshiba satelitte p200-1hm

Het is echt nutteloos geld besteden op zo'n manier. PCI bus is vele malen trager dan een AGP bus, dus ja hij heeft gelijk. Maar ik ben nog steeds van mening dat je je geld gelijk beter in een nieuw mobo, cpu en mem had kunnen steken + een simpel PCI-e VGA kaartje...

Dat doe ik nog wel eens, maar past me nu niet. Maar wou dat ding net ff iets sneller hebben.

Iemand bood me ook een nvidea 7600gt met 256 Mb DDR geheugen. Heb nu een 6600gt met 128mb geheugen. Die kon ik morgen wel ophalen.

En deze ook nog: XFX GeForce 7600 GS met 512mb geheugen.

Status
Not open for further replies.
Back