Kun je die er niet gewoon in klikken?
....
Tja, aan de ene kant kun je dat natuurlijk ook verwachten van een webshop. Btw laatst ook spullen besteld bij Cool-Prices, prima zaak.
Heb daar een maandje terug een pc samengesteld, maar ben niet onverdeeld enthousiast. Die beschrijvingen bij producten kloppen vaak niet.
Zowel mijn mobo als videokaart teruggestuurd omdat ze niet met de beschrijvingen overeenkwamen. Zo bleken er veel minder poorten op mijn mobo te zitten en bijv. maar 2 (!!) SATA aansluitingen, terwijl er vier op zouden moeten zitten etc. etc.
De RMA procedure loopt nog steeds en gaat niet echt heel vlot...
Uiteraard wel direct een nieuw mobo met onboard video gehaald in de winkel, zodat ik voorlopig iig vooruit kon.
Met deze stappen krijg ik ook dat blauwe stop scherm, mischien komt het wel gewoon omdat het een HP pc is, ik ben met wouter tot vanacht half 4 aan het zoeken gegaan naar oplossingen maar niet helpt, zelf DBAN doet het nietJe moet in je biosscherm, als je weet wat dit is, naar boot-opties zoeken. Daar staat namelijk vanaf welk onderdeel het gehele systeem opstart. Daar kun je keuze's maken zoals: Hardeschijf 1, 2, 3, 4 etc etc - CD/DVD - Floppy
Daar moet je CD/DVD als eerste optie selecteren, dan boot het systeem vanaf de XP cd. Dan begint de installatie ook meteen van XP. Tijdens deze installatie krijg je de mogelijkheid de hardeschijven te formateren, dit houdt in dat je ze totaal leeg maakt, dat zal ook wel nodig zijn met een virus erop waarschijnlijk. Probeer belangrijke bestanden nog op te slaan op een sticky of wat dan ook voordat je hieraan begint.
Na het formateren kun je XP gewoon op je nieuwe hardeschijf installeren, de installatie spreekt voor zichzelf!