Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Bij mijn vorige beeldscherm kon ik altijd wel het beeld uitrekken, bij deze dus niet? Vind dit echt vet irritant, 2 zwarte balken aan de zijkanten. Nu heb ik ipv een 23'' een 21'' ofzo zeg maar.
 
Weer een probleem hier.

Ik heb op mijn pc een virus, bij vrijwel elke site waar ik op een link klik of alles waar een forum achter zit kom ik op een of andere amerikaanse zoek site terecht met als zoekterm de site die ik wilde bezoeken..

Een bestand downloaden kan ook niet.

Klinkt iemand dit bekend in de oren ?

Norton en Avg kunnen beide niks vinden op mijn pc...

De site waar ik heen gestuurd word is :thefeedonline.com...
 
Norton :'(

Ik zou je pc gewoon gaan scannen met verschillende programma's (Nod32, Malware Bytes etc) en als het dan nog echt niet weg is ComboFix proberen
 
Net nieuwe externe hardeschjf ontvangen via de post. Een zwarte 1TB Western Digital My Book Essential Edtion. Nu aan het formatteren naar FAT32 zodat ik 'm aan me PlayStation 3 kan hangen. :D
 
kom je niet in de problemen met het bestandsgrootte limiet van 4 gb?

neem aan dat je hem niet alleen voor je ps3 gaat gebruiken? :)
 
Nah , heb weinig bestanden groter van 4GB. Veel PC games. Maar die laat k wel op de PC staan. :)

En zowiezo , me PS3 stond in verbinding met de PC via ethernet. Kan zo vanaf me PC alles bekijken. Zelfs alle mappen zijn te zien van me HDD op het scherm. :D

// edit : Bij nader inzien , kan ik ook bijv. 500GB FAT32 doen , en 500GB NTFS ? Wel makkelijk eigenlijk als iemand een keer een spel wil. :+ Ik neem aan dat de PS3 dan gewoon ±500GB ziet ? Ik heb PartitionMagic 8.0. Misschien dat het daarmee kan ?

WTF , is me PC uuuuren aan het formatteren , blijkt dat het volume to groot is voor FAT32 ! :X Dan moet ik de boel wel in 2'en delen ?
 
Last edited:
sinds een tijdje, kan ik via ares/limewire geen torrents meer binnen halen, om de een of andere vreemde reden.
Iemand een idee ?
alvast bedankt:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top