Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
HD is niet eens een specificatie/definitie/norm, dus ik zou net zo goed kunnen roepen dat mijn broodrooster mijn broodjes HD roostert.

We zitten in een lingowoord periode.
 
Had ik het vandaag nog over met mn baas! Tegenwoordig heb je "Tom Tom HD Traffic" 8P Elke bouwvakker smijt tegenwoordig met het woord HD..
 
Correct,

FullHD word je mee doodgegooid... poe poe 1920x1080! Ik ken jongens die al op een veel hogere resolutie zitten, is dat dan ULTRAHD?

Allemaal marketing man, iedereen moet dit hebben, iedereen moet zometeen OLED hebben etc etc.

Anders werd er toch niks meer verkocht man.
 
Idd. Met die Super hi vision zijn ze in Azië nu mee aan de gang. Vind HD wel prima. Ik moet geen 80" tv hebben met 4k pixels. :D
 
Er staat in dat wiki artikel dat het expirimenteel is. Met andere woorden: Waarom? .. Omdat het kan.

Er zijn nog geen camera's beschikbaar die zo'n resolutie kunnen registeren, laat staan dat er een transport medium beschikbaar is dat dergelijke bandbreedtes heeft.

Heck, zelfs vandaag de dag worden opnames niet eens met native 1080i/p opgenomen. Veel wordt nog steeds geupscaled en dat is goed zichtbaar.
 
Er staat in dat wiki artikel dat het expirimenteel is. Met andere woorden: Waarom? .. Omdat het kan.

Er zijn nog geen camera's beschikbaar die zo'n resolutie kunnen registeren, laat staan dat er een transport medium beschikbaar is dat dergelijke bandbreedtes heeft.

Heck, zelfs vandaag de dag worden opnames niet eens met native 1080i/p opgenomen. Veel wordt nog steeds geupscaled en dat is goed zichtbaar.

Niet ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Digital_Cinema_Camera_Company
 

Kijk nou eens goed naar het plaatje:

800px-UHDV.svg.png



Echt, met elke post lijk je wel dommer te worden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top