Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Ik gebruik minefield, geen problemen mee.

Wel een ander probleem.

Flash blijft vastlopen, 5 min 10 min soms een half uur dan slaat hij ineens vast, tis een spelletje dat ik al een tijd speel, deze pc heeft dat altijd goed gedaan en ook met 2/3/4 accounts tegelijk gewoon prima lopen maar nu hij weer geinstalleerd is doet hij het dus niet lekker

Iemand enig id wat dit kan zijn ?

Iemand een suggestie ? word zo langzamerhand wel goed gek zeg maar :p
 
Ik heb wat hulp nodig met mijn Acer 5100, het toetsenbord en touchpad werken niet meer, ik krijg gewoon beeld tot ik een (XP inlog profiel kan kiezen), verder kom ik dus niet omdat ik niet kan typen of de toucpad/of usb muis niet an gebruiken, iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
 
Een losse muis werkt ook niet? Extern toetsenbord ook niet? Als je in windows kunt komen dan kun je even je touchpad een reset geven (via software van de touchpad in control panel). Anders moet je hem even openschroeven en de flatcables controleren of deze nog goed zitten.
 
Oke, ik schroef hem zo weer open, ik heb al eens eerder problemen gehad dat hij al vastliep met opstarten, nu had ik nieuwe koelpasta erop gedaan is dat opgelost. Maar externe muis en toetsenbord lukt ook niet, als ik de toetsenbord erin steek gaan de numlock lampje en de andere ook niet branden.
 
Andere zaken die je aan kunt sluiten op de USB poorten zodat je kunt zien dat ze iets doen? Ik denk dat er dan echt iets serieus kapot is... Of je XP installatie is gewoon gaar? Probeer eens een bootcd of usbstick oid?
 
@Xander, ja Heb ik al geprobeert./ Als ik er een USB muis insteek geeft die wel licht, dus die zijn gewoon in orde lijkt me. Ik kan wel een XP cd erin doen, maar die starten niet op vanaf dat je je pc aanzet toch? Lastig zo zonder bediening:D
 
Wat geeft licht? De positiebepaling onderop de muis? Die wordt enkel gevoed door +5V van de USB dat houdt dus niet in dat het USB systeem werkt.

Misschien is je USB host controller namelijk kaduuk. Misschien dat je ergens een Windows voor Acer install cd kan vinden. Daar zitten namelijk de juiste drivers ingebakken. Maar ga eerst maar kijken of extern werkt.

Trap er anders een Knoppix cd in.
 
Oke, ik had al wat tips van knoppix gehad, alleen ik vraag me af welke ik dan moet downloaden omdat mijn duits niet goed is
 
Tja, of een ultimate boot cd. Het is een oudere laptop, zit er misschien nog PS/2 op? Dan moet je een PS/2 muis/toetsenbord zien te fixen, misschien werkt dit nog wel.
 
Nou, het flash probleem lijkt opgelost.

Nu een probleem met mijn laptop...

Hij herkent de usb poorten wel maar heeft er geen stuurprogramma's voor, herkend de muis dus maar werkt niet want kan m niet instaleren...

Hij kan wel online dus kan ik dan niet op een of andere manier naar drivers laten zoeken op internet ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top