Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Heb je een nieuw Mobo? Dacht dat jij 1 met een HD3200 had.

Ik wil ook W7 gaan draaien, XP support begint nu echt minimaal te worden en UBUNTU kan ik nog niet aan wennen.
 
Ja, vorige week een nieuwe gehaald, maar die was DOA. Gisteren even om wezen ruilen en vandaag geinstalleerd. Oude mobo heb ik verkocht, was een AM2 bord terwijl cpu AM2+ was, nu dus een AM3 bord gehaald.

Oude mobo had ook maar een HD2100, die 4200 zou stukken beter moeten zijn voor hd weergave, zeker icm Windows 7.

Ik heb een install dvd btw...zal m je van de week wel ff geven.
 
Heb nu de nederlandse versie, deze is 5,8 GB groot. Dit is 1 bestand.

kan ik deze op een 4.7 gig dvd krijgen?

Bedankt

Dat wordt lastig. Wat ik mij echter af vraag; waarom wil je de dvd branden?
Mount die ISO gewoon...
Als je 'm perse op een schijfje wilt hebben wordt een dual layer gok ik :)
 
Ik draai hier nog steeds XP64 omdat ik zoveel gezeik had met drivers voor SLI @ Vista 64 en W7 64. Hopelijk is dat een keer verbeterd.
 
Vista gebruikt de oude manier met boot.ini ed niet meer vandaar dat het bij Vista er niet in zit ;)

Multiboot maken is trouwens ez, bootpro is niet nodig. Gewoon even je hdd partitioneren en 7 installeren op een nieuwe partitie, doet ie de rest vanzelf.
 
Als je Windows7 op je C partitie hebt en je installeert Windows XP op de D partitie, dan word je Windows 7 partitie onbruikbaar. Die moet je dan weer activeren met een programma als Vista Boot Pro ;)

Dit heb ik zelf al zovaak mee gemaakt maar niet andersom hoe jij het beschrijft (Windows7 bij een ander OS installeren ik had Windows7 als basis) was dus meer als tip bedoeld:p
 
Ik zelf juist niet, Windows7 is nu hét OS van Windows vind ik. Ik heb Windows XP puur er naast draaien voor mijn Behringer BCD2000 die werkt namelijk niet onder Windows7.

Ik zelf wil mijn primaire OS ook niet op een andere partitie als de C partitie hebben.
 
Wat verwacht jij dat er nu nog gaat gebeuren aan het OS dan?

Ready to manufacture, klaar om uitgebracht te gaan worden.. er zal weinig meer gebeuren aan het OS zelf


Of bedoel je commercieel gezien? Ik bedoelde hét OS qua werking voor mij:p
 
Ja, dat zal idd nog wel even duren voor dat iedereen over "durft" maar ik verwacht dat Windows7 netzoals Windowx XP toen heel populair word.
 
Mijn huidige modem/router begint nu toch echt te overlijden en ik wil eigenlijk wel iets wat uitgebreider is. Op dit moment heb ik dus alles in 1 (modem/router/wireless AP). Voor een losse router heb ik dus een ADSL2 modem nodig, op zich geen probleem.

De volgende specs zou ik willen hebben:
- Wireless N (met een behoorlijk bereik)
- USB mogelijkheid om printer aan te sluiten
- USB mogelijkheid om externe schijf als fileserver aan te sluiten
Verder natuurlijk standaard zaken zoals 4x100mbit (gigabit wordt denk ik nog erg duur), duidelijke webinterface met wat mogelijkheden, etc.

Iemand tips? Hoe zijn netwerkspullen van Asus? Ik had de WL-500W gezien, maar werkt dit allemaal een beetje?
 
Asus is prima hoor, heb bij 2 mensen een wireless ap er van geinstalleerd, echt nooit problemen mee. Dlink is ook ok, heb alleen met het wireless spul van ze geen ervaring.

Fileserver via usb vind ik persoonlijk onzin, gebruik je ws. toch zelden tot nooit, ook vraag ik me af of je de share direct via Windows kunt benaderen. Als t via een webserver moet zou t voor mij al niet meer hoeven.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top