Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Als ik mappen open in Windows XP , hoor ik een hele harde klik , is me eigenlijk nog nooit opgevallen... :p Toch best wel irritant imo. :+ Hoe stop ik het ?
 
Ga naar het startmenu en vervolgens naar het configuratiescherm. Vervolgens gaan we naar het geluiden en audioapparaten gedeelte. Hier kan je alle instellingen tot het geluid in Windows wijzigen en beheren. Ga naar het tabblad geluiden en kies vervolgens een gebeurtenis (bijvoorbeeld een foutmelding) waarbij je het geluid wilt wijzigen.

En dan moet je ff in 't rijtje zoeken :p
Zou d'r tussen moeten staan..
 
We ? :+

Nee thanks. Heb het uitgezet. Wist dat het dat programmatje was maar wist niet meer waar die was. :p
 
Een klant van ons heeft al sinds 08-08-2009 geen internet op 1 van hun locaties. Wij zijn er al aantal keer geweest, nieuwe modems geprobeerd etc etc..

Inmiddels geprobeerd contact te krijgen met de XS4ALL helpdesk alleen de wachttijd bedraagt steeds 45min-60min :D Nou kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn, krijg je van die standaard antwoorden: Modem herstarten, pc opnieuw op starten enzo :D

11-08-2009 is er pas op de website vermeld dat er een storing is :D

Ik dacht laat ik het nog eens proberen bij de helpdesk:D Bel ik op, na 5 minuten eindelijk door het keuze menu heen krijg ik het volgende te horen: Op dit moment is het erg druk, daarom vragen wij u om op een ander moment terug te bellen. De verbinding word nu verbroken

:D:D:D:D

Dit is toch gvd ongelovelijk wat een KUT provider 8P
 
Ik heb gezeik met het opnieuw installeren van xp op een laptop. Ding heeft blijkbaar scsi schijf en wanneer ik de xp cd erin gooi krijg ik de melding dat er geen drives zijn gedetecteerd. Aparte drivers installeren vlot ook niet echt omdat dit bij die xp cd alleen met floppy kan en dat heeft die laptop niet meer... Een ander OS/installatie cd gebruiken, is dat een oplossing? Het gaat trouwens om een hp nx9420
 
vaker last van gehad dat je niet zomaar een nieuwe OS kan installeren op een laptop..
vond ook geen schijf e.d.

toen iemand via de site van HP van die recovery CDs laten bestellen.. dan lukt het opeens wel :X
 
Ik heb gezeik met het opnieuw installeren van xp op een laptop. Ding heeft blijkbaar scsi schijf en wanneer ik de xp cd erin gooi krijg ik de melding dat er geen drives zijn gedetecteerd. Aparte drivers installeren vlot ook niet echt omdat dit bij die xp cd alleen met floppy kan en dat heeft die laptop niet meer... Een ander OS/installatie cd gebruiken, is dat een oplossing? Het gaat trouwens om een hp nx9420

Ik heb zoiets een keer gehad bij m'n Dell (net zulke wankers als HP) en toen moest ik somewhere in m'n bios m'n hardeschijf op 'OS install mode' zetten. Toen zag hij m'n hdd wel en verliep de installatie zonder problemen.. Misschien hebben ze dat bij HP ook wel ingebouwd, zou me niks verbazen :)
 
Ik moet je bedanken Martin, misschien niet direct voor je tip maar ik heb even zitten rommelen in de bios en alhoewel ik niets kon vinden is 'ie nu bezig met installeren :D Lekker vaag weer :)
 
Als dat niet wou helpen kon je altijd zelf nog een XP iso maken met de juiste drivers erin geslipstreamed. Heb ik hier ook liggen voor mn raid inrichting.
 
Mannen, even een vraagje.
Nu heb ik net Motoracer 3 binnen gehaald, wil ik het gaan spelen :+
Doet hij niks, het enigste wat hij zegt/geeft als ''fout melding'' is
MotoRacer 3 is incompatibel met deze versie van Windows 8P
Iemand enig idee hoe en wat ?
alvast thenks ;)
 
Het is een spel uit 2002, en waarschijnlijk heb je Vista?

Je kan het spel proberen te starten in comptabiliteitmodus, door rechtermuisknop op het icoontje te klikken daarna op Eigenschappen klikken.

Daar heb je een tabblad met Comptabiliteit en daar kan je kiezen voor bijvoorbeeld Windows XP.

Er zijn inmiddels al een stuk nieuwere/mooiere/betere motorcross & race spellen hoor :D
 
Komt omdat de drivers van nieuwere (S-ATA) harddisks niet in XP zitten, is altijd een probleem. Mooiste oplossing is idd driverpacks.net storage pack slipstreamen met Nlite.

Voor eindgebruikers is een USB floppydisk met de driver een betere oplossing :p

Ander dingetje; wie heeft er ervaring & tips/tricks met upgrade van Win XP SP3 naar Windows 7 RTM? Ik wil dit zsm gaan testen op mn thuispc, zal voor de zekerheid wel ff een image bakken. Gebruik mn pc nu voornamelijk als HTPC, maar heb problemen met tearing bij DVD en BD rips.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top