Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Ja klopt. Had toen gekozen om hetzelfde resolutie te behouden en hoogste qualiteit. En nog spuug lelijk. :X
 
Zou een 2e voeding moeten aansluiten alleen voor dat ding.. zie dat ding in de meterkast als een gek rondjes draaien :D
 
Ik heb sinds gister een problempje met minefiled, Ik kan de pagina niet meer naar beneden slepen met mijn muis, vrij vervelend.

Iemand een id hoe ik dit verhelp ?
 
Ik heb sinds gister een problempje met minefiled, Ik kan de pagina niet meer naar beneden slepen met mijn muis, vrij vervelend.

Iemand een id hoe ik dit verhelp ?
Ja wachten tot er een update komt :p Ik had het ook maar hij is zojuist geupdate en nu werkt het weer naar behoren:p

Soms met nieuwe updates zitten er wel eens wat kleine foutjes in (is en blijft een pre-alpha he)
 
Idd ! Had echt precies hetzelfde. Zie steeds idd die pre in beeld komen. Volgende keer er maar op klikken. :D
 
Idd ! Had echt precies hetzelfde. Zie steeds idd die pre in beeld komen. Volgende keer er maar op klikken. :D
Hij update sowieso of je wil of niet :!

Zodra die update in beeld is gekomen zal de volgende keer dat je Minefield opent de update automatisch doorgevoerd worden ;)
 
Oh dat heb ik niet. Heb ik uitgezet. Ik vind dat maar irritant dat auto update voordat je gaat internetten. Pas als ik erop klik accepteer ik hem pas. Dan installeert 'ie hem meteen.
 
heren,
ik heb een probleem, namelijk als ik mij pc opstart en het welkoms scherm krijg van windows xp. en me aan wil melden, laadt die mijn instellingen maar 2 tellen later sluit die gelijk weer af en kom ik weer bij het welkomsscherm.
ik kan dus niets uitvoeren oid.
heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

tnx in advance
 
Ik heb ook een probleempje :D

Na een aantal updates te hebben geinstalleerd van Windows, waaronder ook Internet Explorer 8 gaat internet niet meer zoals voorheen.
Als ik gewoon zit te internetten heb ik ineens geen internet meer, soms komt het na een paar minuten weer terug, maar soms ook helemaal niet meer. En wanneer het is teruggekomen is het na een paar minuten vaak weer weg.
Wanneer ik dan op m'n ipod ga en daar op internet probeer te gaan komt er te staan dat er iets mis is met de server, maar dat de verbinding wel gewoon oké is. :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top