Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Heb zelf de 825, echter heb je daar een los modem voor nodig, de 825 ed doen alleen routeren en is geen modem!

Ik vind het een prima ding, doet 11a & b @ 2,4Ghz, en brengt hiervoor een prive SSID en een guest SSID in de lucht, en daarnaast heb je nog 2 SSIDs @ 5Ghz (11n).

Prima apparaat, welke tevens USB heeft.
Ik vermoed echter dat je dit al snel zat bent en een 'echte' NAS / Fileserver wilt gaan draaien, die op 1 van de Gbit poorten komt :)
 
Vind ik ook wel, die heeft alleen geen USB (wat dan toch wel een must is).
http://www.routershop.nl/products/r...-rangebooster-n-draadloze-breedbandrouter.htm
http://www.routershop.nl/products/r.../d-link-dir-655-wireless-n-gigabit-router.htm

Een 635 of een 655 is dan ook wel mooi, die hebben iig 1 USB aansluiting. Printer aansluiten is een must, usb schijf is optioneel.

Zelf een dir 655 en die is gewoon erg goed. Snelheid is ok en gebruik hem met volle tevredenheid.
 
Thanks voor de info. Denk dat ik voor zo'n 635 of een 655 ga. USB fileserver is dus niet echt te doen? Ik heb nu een Popcorn Hour met een 1TB schijf erin die ik als fileserver wilde gebruiken, alleen dat werkt niet zo soepel als verwacht (transferrate over 100mbit is sowieso traag).

Denk dat ik dan maar gewoon alles op mn pc laat staan...
 
Ik heb ze beide liggen hier op werk en ze zijn verder prima en het is maar even kiezen of je de extra's ook echt nodig hebt..
Zelf ben ik tevreden met de 635!
 
Ik heb sinds vandaag mijn oude pc weer aan de gang maar heb nu problemen met mijn geluid.

Als ik iets wil afspelen bij winamp krijg ik de volgende melding:

1zx6v5l.jpg


Ff drivertje downloaden en klaar dacht ik, maar welke moet ik hebben en waar vind ik precies wat er in mijn pc zit, bij apparaatbeheer kan ik het niet vinden.
 
Is het alleen bij winamp? In dat geval zou ik eerder naar een output plugin kijken voor winamp zelf. Die staan gewoon op de winamp site.
 
Niks doet het.

20fmmb.jpg


Ik heb driver robot gedownload die vind een hele berg nieuwe drivers maar dan moet ik wel ff 30$ over maken, heb ik weinig zin in, iemand een driver robot crack bij de hand ? :p
 
Ff een vraagje jongens.
Voor de gene die mozilla firefox gebruiken,
Elke site met wachtwoorden, sf.net, hiv youtube etc etc.
De eerste keer dat je het gebruikt, vraagt hij om ze te onthouden of niet.
Nu heb ik dat geklikt +- 2 maanden terug, onthoud hij ze ineens niet meer :S
Ik moet constant al me wachtwoorden invullen.
Iemand enig idee ?
 
Ik gebruik minefield, geen problemen mee.

Wel een ander probleem.

Flash blijft vastlopen, 5 min 10 min soms een half uur dan slaat hij ineens vast, tis een spelletje dat ik al een tijd speel, deze pc heeft dat altijd goed gedaan en ook met 2/3/4 accounts tegelijk gewoon prima lopen maar nu hij weer geinstalleerd is doet hij het dus niet lekker

Iemand enig id wat dit kan zijn ?
 
Heb idd ook last de laatste tijd dat alles wat flash gebaseerd is (bijv. youtube en shit) af en toe heel traag is, als het al werkt... denk dus dat de laatste update ervan gwoon kut geweest is ;)
 
Ff een vraagje jongens.
Voor de gene die mozilla firefox gebruiken,
Elke site met wachtwoorden, sf.net, hiv youtube etc etc.
De eerste keer dat je het gebruikt, vraagt hij om ze te onthouden of niet.
Nu heb ik dat geklikt +- 2 maanden terug, onthoud hij ze ineens niet meer :S
Ik moet constant al me wachtwoorden invullen.
Iemand enig idee ?

Opties -> Extra -> Beveiliging

Kijk even of de optie: 'Wachtwoorden voor websites onthouden' wel aangevinkt is. Zo nee, aanvinken en kijken of ie het doet. ->> Nog niet?

Kijk even of je sites onder de knop 'Uitzonderingen' staan ingevuld en daar dan even verwijderen, dan kijken of ie het doet. ->> Nog steeds niet?

Klik op de knop 'Opgeslagen wachtwoorden' en verwijder ze allemaal, dan moet je bij elke site 1 keer weer je wachtwoord+inlognaam invullen en daarna slaat ie ze als het goed is weer gewoon op. ->> Nog steeeeeeeeeedsss niet?

Dan weet ik het ook niet :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top