Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Even een vraagje:
Kan je bij het spel GTR2 ook aangeven hoelang je wilt racen?
Want als ik nu een championship start kan ik alleen van de 24h race de tijd bepalen, maar alle andere races duren 3 uur, en dat is een beeetje te lang!
 
Even een vraagje:
Kan je bij het spel GTR2 ook aangeven hoelang je wilt racen?
Want als ik nu een championship start kan ik alleen van de 24h race de tijd bepalen, maar alle andere races duren 3 uur, en dat is een beeetje te lang!

Wanneer je de race start, kan je custom settings invoeren, daar kan je het aantal % van de Race Length instellen... Waarschijnlijk bij Driver Options

Start de race en doe ESC
 
En of die bestaan, beetje lullig inderdaad als je je poten van alle kanten beschermt en dan een spijker door je dikke teen hebt :')
 
Ik wil een externe HD gaan aanschaffen. Wil mzowel op mn desktop pc als op mn Mac kunnen aansluiten. Wat is een goede deal op internet atm? Ik zie 5 miljoen aanbiedingen, maar heb geen idee welk merk ik moet scoren. grootte zal 800 GB wel voldoen denk ik zo.
 
Iemand een idee hoe ik een Benq monitor weer tot leven roep? :p

Gisteravond is de pc gewoon afgesloten.. monitor is uitgeschakeld.. zojuist pc aan.. monitor komt uit standby & gaat aan.. maar geen beeld.. alles zwart :(

Net ff kabel aan m'n laptop gehangen.. externe monitor en nog steeds geen beeld.. ook het menuutje geeft ie niet weer.. scherm kaduuk? :|
 
Hij heeft het ook over Windows file systems lezen, niet schrijven ;)
Enneh; 800Gb en FAT32? Veel succes ;)

Lars heeft het over aansluiten. Dus in principe heeft die HD niet eens een filesystem nodig. x|

En wat is er mis met 800GB en FAT32? Dat gaat prima werken, alleen geen files groter dan 4GB. ;) ;)

800Gb al HELEMAAL natuurlijk. :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top