Het grote computer topic #6

Status
Not open for further replies.
Iemand een idee hoe ik een Benq monitor weer tot leven roep? :P

Gisteravond is de pc gewoon afgesloten.. monitor is uitgeschakeld.. zojuist pc aan.. monitor komt uit standby & gaat aan.. maar geen beeld.. alles zwart :(

Net ff kabel aan m'n laptop gehangen.. externe monitor en nog steeds geen beeld.. ook het menuutje geeft ie niet weer.. scherm kaduuk? :|

Backlight is kapoet.. iemand die een handige harry weet omg. Den Haag?
 
Backlight is kapoet.. iemand die een handige harry weet omg. Den Haag?

Aangezien een externe monitor niet werkt zal hij het eerder in de zijn VGA kaart moeten zoeken. Zit deze geintegreerd op het mobo dan word het een dure grap..
 
Aangezien een externe monitor niet werkt zal hij het eerder in de zijn VGA kaart moeten zoeken. Zit deze geintegreerd op het mobo dan word het een dure grap..

Verkeerd neergezet.. aangesloten @ laptop en externe monitor geselecteerd.. krijg wel beeld.. alleen backlight doet niks.. met een lamp op de monitor schijnen werkt wel.. dan zie ik weer iets :|
 
Op CO enz allemaal gelijksoortige problemen.. van de week maar eens wat bij de elektraboer bestellen :P
 
Zeker wel ! Als je een beetje bekend bent met eBay Engeland , en je hebt geen haast , zijn ze daar incl. wat goedkoper.
 

Schijf van een bekend merk (WD, Freecom) met een goede prijs/GB verhouding. Sowieso USB aangezien je hem ook op Windows pc's wilt aansluiten. Firewire is daar niet zo op doorgebroken. De laatste keer dat ik heb gekeken zijn de WD's idd goede goedkope schijven.

http://tweakers.net/pricewatch/cat/...KBvFoAvcgLMA==&orderField=prijs&orderSort=asc

Rechts kan je capacitiet selecteren, bv 1TB, de WD staat als tweede:
http://tweakers.net/pricewatch/cat/...bAaT/xB2YUZ28=&orderField=prijs&orderSort=asc
 
Thanks. Had verder ook geen zin om nog dagen te gaan vergelijken, dus heb m maar besteld. Nu ff werkend gaan krijgen op mn desktop en mn MBP
 
die schijf heb ik zelf ook, gebruik hem op me pc/ps3... zolang je hem niet elke keer moet meeslepen is het een fijne schijf...
 
Even een kleine vraag over internet/ router.

Dat is echt dramatisch traag hier de laatste tijd. De PC van mijn vader is laatst gecrasht, en daar stond het programma op die bij de router hoort, waar je kan zien of er 'inbrekers' zijn e.d. Zou het daar door kunnen komen? Ook kan ik gewoon internetverbinding meer krijgen met mijn Time Capsule (Apple), kan dat hier door komen? Of heeft dat programma niks te maken met de snelheid/ bereikbaarheid van de router?

Ik snap er iig niks van :+.
 
Ik dacht haal even een nieuw USB stickje vandaag. Corsair 16GB GT ding, werkt voor geen meter.

Bestanden kunnen er wel op maar zodra hij bijna klaar is gaat de usb stick uit/aan. Bestanden staan wel op de stick maar zodra je ze eraf wilt halen kan hij ze niet vinden, althans dan gaat hij weer uit/aan.

Dode USB stick?

Edit: Never mind, gewoon een dode USB, algemeen probleem zie ik @ google. Tyfus Corsair!
 
Je hoeft het ook niet te gebruiken ;) Heb een aantal opslag USB's waar ik geen U3 bij gebruik. M'n vaste dingetje wel, altijd alles beschikbaar..
 
ik wil een nieuwe laptop hdd kopen van 500 gb
ik ben alleen aan het twijfelen tussen 5400 en 7200 rpm.
heeft er iemand ervaring met wat het doet met de batterij duur ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top