Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
jongens ff vraagje :P waar kan ik bij een windows computer zien wat voor videokaart en geheugen ik heb? dat soort ongein
 
Deze computer, rechter muisknop -----> eigenschappen -----> hardware -------> apperaatbeheer

dat is een lijstje war je maar eens doorheen moet snuffelen
 
Vraagje..

Ik had gister een virus, dus scannertje erover heen gegooid en hij is weer weg. Maar dat virus heeft het dus voor mij onmogelijk gemaakt om in mijn taakbeheer te komen. Als ik ctrl + Alt + Del terug krijg ik deze melding:

"Taakbeheer is uitgeschakeld door de systeem beheerder"


wat kan ik hier aan doen?
 
Zijn er hier toevallig mensen met verstand van SPSS?

Ik moet een crosstab maken waarbij de kolommen percentueel weergegeven zijn, echter moet ik de totalen absoluut hebben, hoe krijg ik dit voor elkaar?
 
Even een noobvraagje :P

Me pc geeft opeens de laatste tijd aan dat ik teweinig of onvoldoende virtueel geheugen heb...

Wat betekend dat :+
 
Mensen, ik heb een vraag.

Wat is het grote verschil tussen Linux en WindowsXP in n00b-taal?
Ben aan het kijken voor een mini-laptopje, en daar is dan keuze tussen Linux en XP. Heb nog nooit met Linux gewerkt, werkt dat een beetje? Of gewoon XP pakken?
 
Als je er weinig ramgeheugen hebt is windows 2000 ook nog wel een optie. Dat kan qua functies bijna alles van xp maar ziet er alleen wat lelijker uit.....
 
Of je kunt op internet zoeken naar een versie van TinyXP, Die zijn helemaal kaalgestript..

M'n broertjes PC van 500MHz, 192MB Ram, en verder niks eigenlijk :') draait er ook op..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top