Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Je hebt de eerste keer alle nvidia drivers weggegooit denk ik, en aangezien je een mobo met nvidia chipset hebt werkt je netwerkkaart etc ook niet meer :D.
Normaalgesproken moet het verwijderen van de videokaart driver genoeg zijn. Geloof dat Nvidia tegewoordig andere drivers heeft voor de nieuwere 9***/8***) kaarten. Vroegah maakte het allemaal niets uit :p.

Dat had ik idd de 1e keer gedaan, daarna drivers van me mobo opnieuw erop en toen draaide i-net ook weer.
Gister echt lopen zoeken naar alleen de drivers en die verwijderd.

Het is nu iig gelukt, hij draaid inmiddels :)
 
hoi, ik heb hier een ontsteekingunit met serieële poort uitgang, echter in de pc is die al bezet door de testbank datalogger. Als ik een verloopje haal voor usb, werkt dit dan altijd?
 
Omdat mijn werk heeft gevraagd of ik iets voor ze wilde doen , heb ik dat geaccepteerd. Wat ik mag doen , is een film proberen te openen , waar een wachtwoord op staat. Maar , niemand op het werk weet deze wachtwoord , en ik ook niet. Dus is mijn vraag of iemand weet of er een gratis programma is , die ik eroverheen gooi , en dat die achter het wachtwoord komt ? Want ik heb een beetje gezocht op Google , maar kan zo gauw niets vinden. Iemand ?
 
Dan wel. :p

Ben said:
Omdat mijn werk heeft gevraagd of ik iets voor ze wilde doen , heb ik dat geaccepteerd. Wat ik mag doen , is een film proberen te openen , waar een wachtwoord op staat. Maar , niemand op het werk weet deze wachtwoord , en ik ook niet. Dus is mijn vraag of iemand weet of er een gratis programma is , die ik eroverheen gooi , en dat die achter het wachtwoord komt ? Want ik heb een beetje gezocht op Google , maar kan zo gauw niets vinden. Iemand ?

Niemand ? :p
 
Iemand nog tips voor een kleine goedkope (gebruikte) tikdoos? Ben even naar een simpele desktop op zoek voor wat office werk. Iets in de geest van een Dell Optiplex of Compaq EVO ofzo. Er moet Windows Xp op draaien icm office 2003.
 
Weet iemand heel toevallig of je met een progje oid je mic input kunt veranderen naar een output :p?

Ken ik eindelijk weer eens mn 3e+4e speaker aansluiten @ laptop 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top