Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Helaas, dit moederbord beschikt inderdaad over PCI-E 1.0a, dit kan de verklaring zijn waarom de videokaart niet werkt, in sommige combinaties werken PCI-E 2.0 kaarten niet met PCI-E 1.0a en dit kan jij er 1 van zijn!

ik heb me ook verdiept in voeidingen een half jaartje geleden.
Ik ben uitgekomen op een Cooler master RS lijn 550 w.

Het hoeft niet perse de reden te zijn he! Er zijn ook gevallen waarin een PCI-E 2.0 kaart goed werkt in een PCI-E 1.0a, al kan ik niet zo 1/2/3 een reden bedenken waarom de kaart zo gek doet @ jou, behalve dat PCI-E 1.0a probleem. :)

Ik zoek een all in one printer (printen, kopieren, scannen).
Moet mooie scan en printkwaliteit hebben (print er amper foto's mee, dus hoeft niet zo'n zieke fotoprinter te zijn).
Budget rond de 80-100 euro.

Iemand een leuke?

zonet me nieuwe 24" aangesloten, goddomme wat gigantisch :p

Bij mijn vader @ werk hebben ze nu een stuk of 10 van die Samsung 24" schermen. Een keer een poosje achter gezeten. Ze zijn inderdaad echt enorm maar wel ideaal @ 1920*1200 +ralf+ .

Gisteren een nieuwe videokaart gehaald, XFX 8600GT 1GB alleen die wil niet draaien :( Heb een MSI K9N SLI moederbord, 1GB werkgeheugen en volgens mij een AMD 3200 proc.

Probleem is dat ie steeds op blijft starten. Heb me pc beveiligd met een wachtwoord, zodra ik zover ben en me wachtwoord heb ingevoerd start ie weer opnieuw op. Op de site van MSI kom ik niet verder en op de site van XFX kan ik zo ook niks vinden. Iemand idee waar het aan kan liggen?

Moet ik een netgear usb stick altijd nog aanmelden bij de netgear router voordat deze goed werkt binnen een draadloos netwerk?

Zoja, hoe doe ik dat? :p

Gisteren een nieuwe videokaart gehaald, XFX 8600GT 1GB alleen die wil niet draaien :( Heb een MSI K9N SLI moederbord, 1GB werkgeheugen en volgens mij een AMD 3200 proc.

Probleem is dat ie steeds op blijft starten. Heb me pc beveiligd met een wachtwoord, zodra ik zover ben en me wachtwoord heb ingevoerd start ie weer opnieuw op. Op de site van MSI kom ik niet verder en op de site van XFX kan ik zo ook niks vinden. Iemand idee waar het aan kan liggen?

1Gb videokaart 8P , je had beter een 512mb 9600GT kunnen kopen ;). Probleem is overigens wel apart. Heb je de oude drivers eraf gegooit voordat je de nieuwe videokaart erin deed?.

1Gb videokaart 8P , je had beter een 512mb 9600GT kunnen kopen ;). Probleem is overigens wel apart. Heb je de oude drivers eraf gegooit voordat je de nieuwe videokaart erin deed?.

Ja, kijk meteen ff naar het prijskaartje wat daar dan meteen aanhangt.

Punt was dat ik was begonnen met de nieuwe erin te hangen, toen de software verwijderd alleen toen bleek dat Nvidia ook aan me internet etc te hangen dus had ik geen internet meer maar me videokaart draaide toen wel.

Daarna de drivers van me moederbord er opnieuw opgezet, oude videokaart erin (7300 GS), software daarvan weer geinstalleerd over die van de 8600 heen en alles werkte weer. Hij kwam zelf aan dat ie de software van de 7300 nodig had, dus heb ik de nieuwe videokaart erin gezet alleen toen wilde die niet meer opstarten.

Ja, kijk meteen ff naar het prijskaartje wat daar dan meteen aanhangt.

Een 9600GT van XFX heb je al voor 99 euro, deze kaart is gewoon echt een paar keer zo snel als de 8600GT.... :) Vreemd probleem met die videokaart trouwens, wat is de rest van je PC?

Een 9600GT van XFX heb je al voor 99 euro, deze kaart is gewoon echt een paar keer zo snel als de 8600GT.... :) Vreemd probleem met die videokaart trouwens, wat is de rest van je PC?

AMD athlon 3200 proc (dacht ik)
MSI K9N moederbord
Kingston 1GB werkgeheugen
oude videokaart XFX 7300 GS/nieuwe XFX 8600GT 1GB
coolermaster voeding van ongeveer 500w
Windows XP

Verder niks bijzonders/extra erin zitten

*edit*

Kan nog wel proberen om de oude software te verwijderen en de nieuwe kaart erin en opstarten straks. Snap alleen niet waarom ie wel opstart als er de nieuwe software op staat en ik me oude videokaart erin doe en andersom niet.

Je hebt de eerste keer alle nvidia drivers weggegooit denk ik, en aangezien je een mobo met nvidia chipset hebt werkt je netwerkkaart etc ook niet meer :D.
Normaalgesproken moet het verwijderen van de videokaart driver genoeg zijn. Geloof dat Nvidia tegewoordig andere drivers heeft voor de nieuwere 9***/8***) kaarten. Vroegah maakte het allemaal niets uit :P.

Status
Not open for further replies.
Back