Verbruiken die Quad Cores zoveel? Ik verbuik nu met mijn AMD 4200x2 (1e gen @ S939 met een tdp van 100watt oid?) 2*1gb PC3200c2/ATI HD4870/4*250Gb/3*500Gb maximaal een 330watt. Die eerste dualcores waren alles behalve zuinig, en 7 hdd's zullen ook niet veel goed doen. Vermogens verbuik word vaak zwaar overdreven.
Als het goed is komen deze week de onderdelen van mijn oom zijn pc binnen (Q9450/2*2Gb/3850/nog wat meuk) en dan kan ik eens een nieuwe intel Quad Core testen, ben benieuwd!.
Ben benieuwd of je je geheugen modules wel kwijt kunt door die CPU fan, de dominators zijn van zichzelf al hoog en dan komt er nog een koeler op ook.
Waarom de HD3870X2 trouwens? Een enkele GTX260 zou al beter zijn, de HD4870X2 nog leuker natuurlijk.
En dan de processor, kost een goede 230 euro toch? Voor dat geld heb je een Q9550, toch een stukje leuker.
Idd Manfred, dat is mijn pc..
Die geheugen modules met die cpu fan gaat volgens mij nooit passen
Ik heb crucial ballistix en die hebben een normale geheugen hoogte.. Slot 1 kan er op een paar mm na net in (de cpu koeler zit er eigelijk al gewoon tegen aan).. Zelfde geld voor slot 2 die valt er ook nog net onder..
Als ik dus die geheugen modules bekijk die jij wilt die passen volgens mij nooit, want jou CPU fan is NOG groter als die ik heb
Ik hoop dat je er wel een ander kastje omheen gegooid hebt, want die was al uit de mode toen jij het van me kochtJa klopt, naja ik denk dat ik m maar op internet gooi voor 175. Beetje blabla doen over garantie en over de opslagcapaciteit.
Btw, het gaat hier om jouw oude Pentium 4 2,4 ghz processor