Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Persoonlijk zou ik dan eerder voor de Samsung 2232BW gaan, het paneel is hetzelfde, maar beter afgewerkt :)

http://tweakers.net/pricewatch/159727/samsung-syncmaster-2232bw.html

Die heb ik ook sinds kort, zeer goed scherm. Goede resolutie die er mooi bij past (bij mijn 19 inch hiervoor, was de resolutie net te laag vond ik). Naja verder erg strak in dat shiny black.

Ik zou er niet lang over nadenken en die nemen (heb ik ook zo gedaan :p)

(via Azerty besteld trouwens, incl die pixelgarantie a een tientje)

wat houd die pixel garantie allemaal in ?

want volgens de iso normen mag een sherm max 3 doden pixels hebben voor die pas in aanmerking komt voor garantie.

Verschilt per bedrijf vaak. Bij azerty staat het op de site:

Nul dode pixels garantie TFT voor monitoren tussen de 0 en 300 euro
- Geldig tot 14 dagen na aankoop
- Niet van toepassing op laptops, pda's, navigatiesystemen en digitale camera's

- Hoe werkt het?
U betaalt de pixelgarantie maar 1 keer. Indien uw monitor 1 of meerdere (sub-)pixels bevat, krijgt u op kosten van Azerty een nieuwe monitor geleverd. De pixelgarantie gaat dan automatisch over op deze nieuwe monitor.

Ik heb btw de 226 besteld :#

Kan zelfs windows media player :P

Voor dj progamma kan je kijken naar virtual dj, iig die gebruik ik als ik iets wil mixen fzo. Bij torrentz of limewire wel te downloaden.

Hoe ik het doe op xp, de standaard media player. (windows media player dus.)

Rechtermuisknop op de bovenste balk naast ''nu afspelen'''
Dan naar ''beeld'' dan naar ''equalizer oid'

Dan komt er zon balk te staan onderin waar je eerst altijd van die spacekleuren hebt zitten die meegaan op de muziek. Dan druk je 2x op het knopje linksboven in die balk naar rechts en dan kan je muzieksnelheid aanpassen. Zijn ook sneltoetsen voor maar dan kan je alleen maar 3 standen ;)

Succes

Verschilt per bedrijf vaak. Bij azerty staat het op de site:

Nul dode pixels garantie TFT voor monitoren tussen de 0 en 300 euro
- Geldig tot 14 dagen na aankoop
- Niet van toepassing op laptops, pda's, navigatiesystemen en digitale camera's

- Hoe werkt het?
U betaalt de pixelgarantie maar 1 keer. Indien uw monitor 1 of meerdere (sub-)pixels bevat, krijgt u op kosten van Azerty een nieuwe monitor geleverd. De pixelgarantie gaat dan automatisch over op deze nieuwe monitor.

Ik heb btw de 226 besteld :#

Pixelgarantie is echt bullshit. Het is je consumentenrecht om je monitor om te ruilen als het niet bevalt. Of gewoon bij Mediamarkt kopen, daar doen ze helemaal niet moeilijk.

Heb net Windows XP Professional x64 Edition ge*ownload , en geinstalleerd maar kan niets installeren ? :(

MSN niet , heb die crack niet meer voor WMP11. :'(

Bedankt igg allemaal. Het is gelukt igg. x64 eraf getyft , en andere normale Windows XP Professional gedownload incl. SP2. No problemo's meer.

wat houd die pixel garantie allemaal in ?

want volgens de iso normen mag een sherm max 3 doden pixels hebben voor die pas in aanmerking komt voor garantie.

Ik heb ooit is een Samsung tft scherm besteld bij Encyblue shop ofzo. Geen pixelgarantie erbij genomen. Ik had welgeteld 1 dode pixel, toko opgebeld en de volgende dag werd de monitor opgehaald én een nieuwe afgeleverd. Die monitor had weer 1 dode pixel, weer gebeld, weer de dag erna een nieuwe gehad. Die was goed. Wat mij betreft echt prima service waar ik geen cent voor heb betaald :)

Aanradertje dus..

Als ik een liedje afspeel met WMP11 , dan voegt m gelijk toe aan de bibliotheek , dit wil k niet , hoe kan dat ook alweer uit ? Wil alleen bepaalde mappen in me bibliotheek hebben. Dit heb k overigens gevonden.

Geheugenvraagje

Ik wil het RAM geheugen van de thuis pc (ACER Aspire T135) uitbreiden.

Nu zit dit erin:
PC3200U-30330
512MB DDR 400Mhz CL3
Single sided

Ik dacht om er 1 GB bij te plaatsen, maar ik vind enkel dubble sided. Kan ik die 2 door elkaar gebruiken? Of beter niet?
Het is non-ecc, kan dit samenwerken met ecc ram geheugen (voor 't geval ACER stnd ecc ram gebruikt)?
Deze: http://www.pcmegastore.nl/catalog/product_info.php?cPath=1_16_48_135&products_id=3252

Of ga ik beter voor 2GB in een matched pair?
http://www.pcmegastore.nl/catalog/product_info.php?cPath=1_16_48_135&products_id=2697

Wat is 't voordeel dan van een matched pair?

Matched-pair betekent gewoon 2 identieke Ram-modules betekent dus gewoon dat ze precies hetzelfde verbruiken, en hetzelfde leveren dus geen gemix met verschillende ram modules ;)

Status
Not open for further replies.
Back