Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Een Printervraagje:
ik wil binnenkort een nieuwe printer kopen. Dit zal dan een Laserprinter moeten worden met de volgende eigenschappen:
- kleurenprinter
- redelijk snel

Welke raden jullie mij aan/kennen jullie een online shop o.i.d.?

Alvast bedankt!

Hewlet packard ;)

Mijn 17" monitor vind ik te klein geworden en wil nu een groter exemplaar aanschaffen. Ik denk aan 19"/20"

Nu viel mijn oog op de volgende 2 schermen:
-Samsung 2043BW 20"Wide TFT, 5ms, DVI, Zwart
-Acer P203Wd, 20"WideTFT, 5ms, DVI, Zwart

Wat zouden jullie aanraden? Ik heb de schermen nog niet IRL gezien. Dat ga ik van de week doen. Of zijn er nog andere aanraders tussen de 200 en 250 euro.
PC is enkel in gebruik voor internetten + office en af en toe een game spelen.

heb zelf een nu w2222c 22 inch gekocht
deze was 249 euro
had ook 17 inch maar dacht zelf 19 of 20 is wel leuk
maar 22 is toch weer effe net iets mooier om mee te werken
internet er mee spellen enz]
beeldgroote is even wennen maar wel mooier scherper
je hoeft niet of amper te scrollen naar links of rechts

dan ben ik blij dat wij niet ruilen, want dan zouden we beiden niet blij zijn :)

Trouwens, om terug te komen op de vraag, ik zou gaan voor een 20" scherm, puur omdat je dan ook al breedbeeld hebt, en dus een stuk meer overzicht :)

Heb even rondgekeken op internet en de Samsung 226BW staat mij wel aan. Mooier design dan de andere vind ik. Binnenkort even IRL bekijken!

Azerty

Kwa dodepixels gok ik het er wel op, had er op me vorige scherm ook 1.. nooit last van gehad alleen als het hele beeld zwart was

groot probleem
als ik een spel wil spelen geeft ie op de foto het onderstaande op de pc aan alles geprobeert 5 uren lang maar dit blijft ie doen en aangeven
terwijl dit spel het wel op elke andere willekeurige pc wil
wie o wie weet het
fout.jpg

Ik krijg geen geluid meer uit m'n firefox, wel uit andere programma's (COD4/IE/MSN ect), maar firefox geeft geen geluid meer :X

Wat doe ik fout?

Ik moest het met deamon tools doen, maar dat was wel cracked versie.

Vandaag hopelijk me pc binnen :W

Status
Not open for further replies.
Back