DME3
zeg maar Dimitri
AMD systeem.Is het een intel of amd systeem?
Dus bij een matched pair heb je geen geklooi omdat het geheugen perfect op elkaar is afgestemd?
AMD systeem.Is het een intel of amd systeem?
Een paar vragen voor de wizzkids hierzo, m'n pc is eigenlijk aan vervanging toe, ding is ondertussen een jaar of 5 a 6 jaar oud, maar ondanks dat doet het nog gewoon z'n werk, maar nu is mijn vraag hoe je bepaalde programma's uit kunt schakelen bij het opstarten, ding is t*fuslang bezig als ik 'm net opgestart heb.
En als je Windows Taakbeheer opent, hoeveel processen is normaal als die normaal loopt? heb nu 54 processen staan bij een cpu gebruik varierend van 20% - 80% ikzelf lijkt mij dat dit teveel is, aangezien ik op dit moment alleen MSN, WMPlayer en Firefox open heb staan en wil ook niet gaan experimenteren met processen wel of niet beindigen.
En wat betreft muziek luisteren heb ik bij sommige platen dat echt de hele pc begint te trippen, dit is overigens icm WMPlayer dus dat die echt aan het haperen is, weet iemand hier de oorzaak van, want heb 1,5 jaar ofzo geleden een nieuwe geluidskaart erin gezet, dit doet die ook bij sommige filmpjes.
1: Tik in uitvoeren/zoeken bij start dit in: Msconfig
Hiermee kun je onnodige services/programma's noem het maar op uitschakelen tijdens de volgende reboot.
2: Wat normaal is weet ik niet, ligt eraan wat je natuurlijk allemaal gebruikt op je PC, mijne is redelijk clean en draaid std +- 15 processen die nog geen 5% van mijn CPU gebruiken.
3: Nieuwste drivers proberen?
Nieuwe pc binnen!!!
Eindelijk
Quad 2 Q9300
Maximus formula
Club 3d HD4870
Kingston 4gb ddr 2
Zalman CNPS 8700NT
Antec hutje
450watt voeding van weetikveelwat
etc.
Hartstikke happy, alleen ben nu aant wachten op draadloos internet ontvanger =.=
Momenteel provosorisch konig ding.. Crysis downloaden ga ik me nog maar niet aan wagen Iemand goede site waar het veilig en betrouwbaar kan?
wie weet een site met goede computer setups?
Pas op met die voeding gek, zo'n systeem haalt zeker een goede 300+ watt! 450 watt van een B merk, dan zit de efficiëntie zeker niet boven de 80, dan houdt je: 450 X 0.8 = 360 watt over, heel erg krap. Het amperage over de 12v rails zal ook erg laag liggen bij een cheap ass voeding. Echt nooit bezuinigen m8, zie het als de krukas van een motorblok, als je daar op bespaard kan alles in de soep lopen.
Het gebeurd ook sneller dan je denkt, heb het zelf ook gehad bij een upgrade, ik dacht: Goede voeding komt later wel. 2 dagen en de PC viel uit. Moederbord en HDD waren naast de voeding ook overleden.