Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Ik hoop dat je er wel een ander kastje omheen gegooid hebt, want die was al uit de mode toen jij het van me kocht :D:D
Suc6 met de verkoop verder.

Die had ik al meteen vervangen ;) Daarna nog eens met diegene die er nu omheen zit.

mensen, paar weken geleden nieuwe dell laptop gekocht met vista, heb het probleem dat ik mijn namen van mijn mappen niet kan wijzigen, iemand hier tips of truc's voor?

Collega van me vader had het namelijk ook.. hij heel vista opnieuw installeren had hij het zo weer.. Ik draaide de updates en weg was het probleem:p

Je kan er ook een aparte patch voor downloaden dacht ik

aangezien ik een noob ben met computers, waar kan ik het vinden, hoe download ik het, en hoe installeer ik het?

Johan, bel de Dell software helpdesk en ze loodsen je er als het goed is zo doorheen. Dat hoort bij je garantie als het goed is :D

http://www.mydigitallife.info/2007/...folders-issues-after-applying-kb938979-patch/

Dan kan je het ook nog handmatig doen Johan

Makkelijkere versie:
http://www.winvistaclub.com/t46.html

Johan, bel de Dell software helpdesk en ze loodsen je er als het goed is zo doorheen. Dat hoort bij je garantie als het goed is :D
9 van de 10 keer word je afgewimpeld met zulke probleempjes dat het aan jou ligt. Dat je bijvoorbeeld Vista naar de klote hebt geholpen.

Iig dat zijn mijn bevindingen

Mensen ik hebben een spelletje geïnstalleerd alleen start het niet op omdat mijn video kaart geen shaders 3.0 ondersteund. Is dit iets puur hardware matig? Of kan ik hier nog iets aan doen behalve een ander videoplankje.

Die ondersteuning kan je er softwarematig inderdaad niet opzetten, een ander videoplankje is helaas de enige mogelijkheid. :)

Mensen ik hebben een spelletje geïnstalleerd alleen start het niet op omdat mijn video kaart geen shaders 3.0 ondersteund. Is dit iets puur hardware matig? Of kan ik hier nog iets aan doen behalve een ander videoplankje.

Dat komt omdat je je nick hebt gewijzigd, boefje!

Weet iemand een programma waarmee ik beveiligde DVD's kan rippen ? Mijn DVDShrink geeft een foutmelding.

DVD Shrink said:
DVD Shrink encountered an error and connot continue.

Failed to read file "F:"

Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole)

Iemand ?

Weet iemand een programma waarmee ik beveiligde DVD's kan rippen ? Mijn DVDShrink geeft een foutmelding.

Iemand ?

DVD decrypter kan dat, maar die foutmelding is niet dat die beveiligd is volgens mij. Als HD's dat geven hebben ze een bad sector en kunnen ze de data niet meer lezen :X

Status
Not open for further replies.
Back