DVD decrypter kan dat, maar die foutmelding is niet dat die beveiligd is volgens mij. Als HD's dat geven hebben ze een bad sector en kunnen ze de data niet meer lezen :X
Godver nou is dat bureaublad ding links onderin beeld rechts naast start ( snap jij het nog ? ) helemaal weg. Wie is er zo lief om m naar me te sturen ? Of is er een foefje dat ik m zo weer WERKEND terug heb ?
Ja weet ik , dan komt er aan map tevoorschijn met al die snelkoppelingen die op het bureaublad staan... Ik wil juist dat alles minimaliseert dan. Niet iets juist maximaliseert.
Nou vandaag verkocht voor 170 Euro... Kwam langzaam op gang de verkoop, maar daarna diverse biedingen gehad en ook wat telefonisch contact met mensen. Er had misschien iets meer ingezeten, maar dat weet je natuurlijk nooit.
Zoals ik laatst al zei afgelopen weekend een pctje voor mijn oom in elkaar geschroefd;
Q9450/2*2Gb OCZ PC8000, 1Tb Samsung en een ATI HD3850.
Om alle voeding verhalen in de grond te drukken even de wattage meter ertussen gezet;
idle:113watt
full load (3dmark + ohthos om de 2 extra cores te belasten): 195watt
Mijn eigen pc (4200x2 @ 2,42Ghz/2*1gb ram/ 3*500gb+4*250gb (spindown na 20 minuten) verbruikt idle 220watt en max 320watt!. Oude 90Nm dual cores zijn niet zuinig in iedergeval!.
Complete onzin dus om een 700 watt voeding te nemen met zo'n systeem!.