500Gb vind ik persoonlijk niet echt overhouden, het is maar net hoeveel data je op moet slaan (lees hoeveel je download ).
Ik zou persoonlijk zoals hier al gemeld word zelf wat leuks inelkaar sleutelen.
edit:
CPU:Core™ 2 Duo E8400,
Videokaart: Club 3d HD4850,
Moederbord45 Neo3-FR,
HDD:SpinPoint F1 640Gb
ramgeheugen: 4 GB DDR2-800 Kit van Corsair (@ €75)
Voeding:CMPSU-450VX,
behuizing:Centurion 534,
DVD fikker:SH-S223F,
Subtotaal:€ 741,-
samengesteld @ alternate, inclusief assamblage, ex software. Je zou eventueel die CPU kunnen wisselen door een Quad Core, mocht je budget dat toelaten. Voor de rest is het een leuk systeempje denk ik.
HDD de Western Digital Cavair SE16 640GB nemen, nummer 1 schijf in zijn prijsklasse/capaciteit. Stuk betere performance dan de Spinpoint F1 640GB ( zelfs dan de 1TB versie ) overal gezien en nog stiller. Kost op een paar losse euro'tjes na hetzelfde als de F1 640!
Zelf ben ik absoluut geen MSI moederbord fan, persoonlijk zou ik eerder naar Asus of Gigabyte grijpen waarvan Gigabyte de meest betrouwbare/probleemloze borden zijn.
Bord heb ik meer gekozen om de prijs op te vullen. Oom heeft overigens een MSI bordje @ zijn nieuwe pc. Functioneerd perfect al is het een klote overclock bord............
Is er ergens een proggie dat mij kan vertellen watvoor intern geheugen ik in m'n pc heb zitten? grootte weet ik wel.. voor de rest is het een groot raadsel