Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Of PC3200 delen door 8 = 400mhz verwerkingssnelheid
Als je dat weer door 2 deelt komt je op de snelheid van de chips op de modules...

maargoed, mooi dat t werkt :+

[ir]http://i33.tinypic.com/2r5da55.jpg[/ir]

En ik maar denken dat een HD4870 groot was, dit sloeg echt alles toen ik de doos open deed! :X Past echt maar net in mijn Antec 900. :D

Ben er zeer tevreden over, doet het beter dan mijn HD4870, blijft vele male koeler en je hoord hem helemaal niet.

Nu weet ik weer waarom ik altijd Nvidia gehad heb. :#

XFX GeForce GTX260 ?

XFX GTX260 XXX inderdaad, paar tientjes boven de prijs van mijn oude HD4870 maar dat heb ik er graag voor over. :W

Die HD4870 werd 100+ graden in Crysis, fan verhogen geeft een enorm lawaai. Deze word nog geen 70 graden en is muisstil en loopt tot mijn verbazing nog een stuk beter ook! :W

Soon ff een Raid-0 opstelling maken van 2 WD Caviar SE16 schijven en dan een dual boot voor XP en Vista, lekker benchen op een lege XP i.p.v. een zwaardere Vista! 8)

Niks dualboot, gewoon XP!

Wat heb je nou aan Vista? Het is rete sloom en ziet er niet uit! Alleen DX10, maar dit heeft Microsoft slim gedaan zodat mensen toch over gaan op Vista anders bleven er weinig Vista gebruikers over

Niks dualboot, gewoon XP!

Wat heb je nou aan Vista? Het is rete sloom en ziet er niet uit! Alleen DX10, maar dit heeft Microsoft slim gedaan zodat mensen toch over gaan op Vista anders bleven er weinig Vista gebruikers over

Ik vind persoonlijk Vista echt een stuk mooier, gemakkelijker en beter werken en heb het vooral om de DX10 mogelijkheden. Ik heb nog nooit problemen gehad met Vista en gebruik het nu toch echt al een gelange tijd, terug naar XP ga ik never niet in ieder geval, alleen maar om te benchen! 8)

XFX GTX260 XXX inderdaad, paar tientjes boven de prijs van mijn oude HD4870 maar dat heb ik er graag voor over. :W

Die HD4870 werd 100+ graden in Crysis, fan verhogen geeft een enorm lawaai. Deze word nog geen 70 graden en is muisstil en loopt tot mijn verbazing nog een stuk beter ook! :W

Soon ff een Raid-0 opstelling maken van 2 WD Caviar SE16 schijven en dan een dual boot voor XP en Vista, lekker benchen op een lege XP i.p.v. een zwaardere Vista! 8)

afaik is een 4870 behoorlijk sneller dan elke gtx260 hoor...
zelfs 4850 is sneller/gelijk aan een normale gtx260..

afaik is een 4870 behoorlijk sneller dan elke gtx260 hoor...
zelfs 4850 is sneller/gelijk aan een normale gtx260..

Met de laatste driver update is de GT200 serie er een groot stuk op vooruit gegaan. :)

http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-4870-review--asus/10

Hier ook goed te zien dat ze gewoon aan elkaar gewaagd zijn, de ene keer wint de GTX260, de andere keer de HD4870. De HD4850 blijft gewoon ver achter, mag zich +- vergelijken met een 9800GTX+.

Last edited:
gvd mn laptop heeft de geest gegeven..

iemand nog een plekje waar voor een mooi prijsje redelijke laptops te koop zijn?

Met de laatste driver update is de GT200 serie er een groot stuk op vooruit gegaan. :)

http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-4870-review--asus/10

Hier ook goed te zien dat ze gewoon aan elkaar gewaagd zijn, de ene keer wint de GTX260, de andere keer de HD4870. De HD4850 blijft gewoon ver achter, mag zich +- vergelijken met een 9800GTX+.

Idd gewaagd, maar waarom zou je dan een duurdere kaart halen voor dezelfde of minder prestaties?:?

Als je gewoon de HD eerst verkoopt, leg je een beetje bij en dan heb je de 260XXX.

En zoals hij al zei, die word niet 100 graden :p

Waarom krijg ik geen geluid uit mijn koptelefoon?

Volumeregeling zegt steeds dat er geen mixapparaat is geinstalleerd, ga ervanuit dat dat een driver is?

Tis gewoon zo'n onboard 3 jackplug dingetje, 1 voor headphone, mic en nog iets.

Hoe kom ik erachter welke driver ik daarvoor moet hebben?

Status
Not open for further replies.
Back