Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Even je moederbord natrekken en op de betreffende fabrikant site staan dan vaak wel drivers voor alle onderdelen van je mobo.

Idd gewaagd, maar waarom zou je dan een duurdere kaart halen voor dezelfde of minder prestaties?:?

Ik heb altijd Nvidia gehad maar met de komst van de HD4 serie was ik even verkocht aan ATI vanwege de prijs/prestatie verhouding. Ik had dus een HD4870 gehaald waar ik achteraf spijt van gekregen heb.

De koeling die er op die kaarten zit is gewoon absurd slecht te noemen, na een spelletje Crysis was de kaart 100+ graden. De fanspeed verhogen is geen probleem maar bij een 10% verhoging leek het al alsof de kaart ging opstijgen, dan zat je nog onder de 35%, daarboven werd het helemaal van de gekke....

Nee, voor kwaliteit hoef je bij ATI niet te wezen, HD4870 verkocht en de GTX260 voor een paar tientjes meer gehaald en nu weet ik weer waarom ik altijd Nvidia heb gehad, oerdegelijk!

Temps niet boven de 70 graden bij een beste overclock en de fan is gewoon NIET hoorbaar, heerlijk.

Ik snap niet wat iedereen moeilijk doet over die temperaturen?. Kaart is netjes stil @ stock settings, zolang hij mijn kast niet uitbrand lig ik echt nergens wakker van.

Misschien is de kaart 5 jaar eerder kapot door die temps, dan word hij maar 15 jaar oud who cares?

Ben nog steeds dik tevreden met mijn HD4870 in combo met een oldtimer AMD 4200x2 :W.

Me 2, zulke temperaturen mag de kaart dan mischien wel hebben maar normaal is het zeker niet. Ik heb er ook een hekel aan als welk component dan ook over zijn normale waarde heen gaat. :P

Morgen mischien even een Dual boot maken + Raid-0 opstelling en dan ff in XP klieren met de CPU en GPU! 8)

Raid 0 klaar en draaid heerlijk! Volgens HD tune zijn dit de scores! 8)

Maximum: 214.1 MB/s
Minimum: 92 MB/s
Average: 161.8 MB/s
Acces time: 11.5 ms
Burst rate: 135.7 MB/s

:W

Hee jongens ik zit met een probleem.
Ik heb vorige week m'n pc geformatteerd, toen msn opnieuw gedownload en geïnstalleerd, en nu kan ik opeens geen schermafbeelding kiezen en emoticons toevoegen. Hij geeft dan de melding ''Dit bestand is ongeldig. Probeer het opnieuw.''. Ik heb al gegoogled maar kan niks vinden. Ook slaat hij mijn gespreksgeschiedenis niet meer op.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik heb het gevoel dat het door het formatteren komt.

@ Marcel; Ja, maar kijk wel goed wat je koopt. Het gemiddelde niveau van een media markt verkoper is dat laptops met glimmende schermen goed zijn8P

godver, me logitech Z-5500 kapot :(

vanmiddag wel even op 100% gehad, toen weer zachtjes, werkte gewoon.

etenstijd... uitgezet (standby) sindsdien nooit meer aan gekregen :(

het standby lampje is ook uit op het bedieningspaneel.

de zekering is goed

Garantie bellen van Logitech, die zijn zeeeeeeeeer gemakkelijk in het opsturen van een nieuw setje, zo gemakkelijk dat een vriend van mij er misbruik van maakte en al 5 van die setjes in zijn huis heeft staan. :D

Ik had toen een Z-2300 set bij hem ,, gekocht '' voor 50 euro, werd vanaf Logitech naar mijn huis verzonden. :D

ben goed geslaagd vanavond, heb een Samsung R710 gekocht 8)

Dual Core 2,0 Ghz
Geforce 9600 GT
4 GB werkgeheugen
HDMI etc 8)

320 gb hdd hihi

Status
Not open for further replies.
Back