Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Dat ze zo warm worden ligt overigens aan de bios instellingen, de fan laten ze maar 35% max draaien ofzo, omdat ati vind dat een kaart er makkelijk tegen kan, wat overigens ook zo is. Hoge temps zijn niet gevaarlijk (behalve voor je huid dan), zolang het maar niet van 20 naar 120 graden vliegt en weer terug, ivm het uitzetten en krimpen van de materialen.

Klopt, de koeler is trouwens ook reference, en mag worden vervangen. De meeste fabrikanten plakken er echter alleen een andere sticker op, en maken de doos + overige inhoud.

Meestal komen er later andere kaarten als reference uit.

Ik heb toch een andere PC genomen

niet deze
processor : Intel CoreDuo E4600
geheugen : 3072 MB (3GB)
harddisk 500 GB opslagcapaciteit
nVidia GeForce 8400 video met 256MB RAM en
maximaal 1535 MB Turbo Cache geheugen
High definition audio 7.1 kanaals
HDMI, VGA en DVI-poort en TV-out
6 x USB 2.0 , 8 in 1 cardreader
Microsoft Windows Vista Home Premium
inclusief 22 " TFT beeldscherm

maar deze
processor : Intel Core 2 Quad Q 6600
geheugen 4096 MB
harddisk 1000 GB ( 2 x 500 GB S-ATA 3-G)
DVD RW DL lightscribe
NVidia GF 9600 GS 768 MB dedicated
VGA/DVI ,HDMI en TV uitgang
High definition audio 7.1
15 in 1 cardreader , 6 x USB 2.0
Microsoft Windows Vista Home Premium
wireless LAN 802.11 b/g , 2x firewire

Ze rade me dit systeem aan, en dat deze een stuk beter is als die andere

Is dat zo?

Hee jongens ik zit met een probleem.
Ik heb vorige week m'n pc geformatteerd, toen msn opnieuw gedownload en geïnstalleerd, en nu kan ik opeens geen schermafbeelding kiezen en emoticons toevoegen. Hij geeft dan de melding ''Dit bestand is ongeldig. Probeer het opnieuw.''. Ik heb al gegoogled maar kan niks vinden. Ook slaat hij mijn gespreksgeschiedenis niet meer op.

Iemand enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Ik heb het gevoel dat het door het formatteren komt.

iemand?

Je hebt wel de nieuwe msn? daar weet ik geen oplossing voor

Dat gesprekgeschiedenis kan je gewoon bij opties onstellen, of slaat hij het dan nog niet op? Dan zou ik hem het raam uit knalle

Dat ze zo warm worden ligt overigens aan de bios instellingen, de fan laten ze maar 35% max draaien ofzo, omdat ati vind dat een kaart er makkelijk tegen kan, wat overigens ook zo is. Hoge temps zijn niet gevaarlijk (behalve voor je huid dan), zolang het maar niet van 20 naar 120 graden vliegt en weer terug, ivm het uitzetten en krimpen van de materialen.

De fan draaid standaard op 18%, deze kun je makkelijk aanpassen dat is het probleem niet, welk probleem je er dan bij krijgt is wel een leuke, een opstijgende straaljager gvd. Wat een tering herrie maakt die koeler dan.

Daarom ben ik over de koeling niet te spreken van die kaart, een andere koeler kon er wel op gezet worden maar voor dat geld + de kaart had ik deze GTX260 dus mooi, die het achteraf nog beter blijkt te doen ook! :W

Quake 3 Arena... ja dat is ook een killer game voor je kaart :D haha
heb die laatst ook nog eens opgestart, maar de gasten die het nog spelen online zijn veels te goed :+

Status
Not open for further replies.
Back