Martijn_import
Banned
is het mogelijk mijn samsung hd scherm op ps3 aan te sluiten? zuin er addapters voor HD kabels?
Probleempje!
Had altijd 2 HD's in mn pc hangen maar het werd wat krapjes dus voor een leuke prijs 500GB extra binnengehaald. Alleen nu heb ik een probleempje.. er zitten namelijk 2 Sata connectoren op mijn mobo: Asus K8V-SE deluxe
Ergens verder naar onderen zitten er nog 2 maar die zijn volgens mij om in RAID opstelling te gaan draaien. Wie kan me uitleggen wat nu te doen? Als de laatste HD aansluit op zo'n raid ding zietie m niet in windhoos.
Ja hoor, er zitten 3 standaard kabels aan vast die niet verwijderbaar zijn, dat is die 24 pins stekker en 2x 4 pins voor het moederbord en 1x een videokaart 6 pins aansluiting.
De sata, hdd en extra pci-e kabels zijn allemaal los te halen.
Of wou je van die vaste iets verwijderen?
Weg werken van de kabels is inderdaad een drama, vooral omdat de voeding onderin zit, als dat gewoon links boven is zou alles er al veel strakker uitzien!
Ook een nieuwe monitor gescoort vandaag, een 20 inch Samsung dingetje i.p.v. de oldskool 17'.
is het mogelijk mijn samsung hd scherm op ps3 aan te sluiten? zuin er addapters voor HD kabels?
Probleempje!
Had altijd 2 HD's in mn pc hangen maar het werd wat krapjes dus voor een leuke prijs 500GB extra binnengehaald. Alleen nu heb ik een probleempje.. er zitten namelijk 2 Sata connectoren op mijn mobo: Asus K8V-SE deluxe
Ergens verder naar onderen zitten er nog 2 maar die zijn volgens mij om in RAID opstelling te gaan draaien. Wie kan me uitleggen wat nu te doen? Als de laatste HD aansluit op zo'n raid ding zietie m niet in windhoos.
@ Vissa
Het stof probleem is bij mij bekend. Ik maar iedere 2-3 maand mijn pc school, ondanks de filters die voor de fans zitten (Coolermaster Stacker...) is het na 2-3 maand al een redelijk stof nest. Moet er wel bijzeggen dat mijn pc 24/7 aanstaat .
2e raidcontroller instellen als JBOD (Just A Bunch Of Disks) zo doet ie geen raid maar heeft ie gewoon normaal de hdd's weer.
Goed weer wat verder.. in de BIOS staan inmiddels 3 disks.. en daar blijft het ook bij. Windows herkentie niks als ik in beheer zit te kijken.
Beetje met BIOS instellingen lopen klooien en geeft nu aan dat ik een nieuwe array moet aanmaken.. of doorgaan met booten.. goed ik wil geen raid draaien dus geef aan dattie door moet gaan. Hoe ik het ook probeer.. in windows komt niks