Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Nah, als die niet zwaar genoeg geweest was dan had de PC er gewoon mee gekapt.

Als ik zo het internet bekijk zie ik alleen maar dingen over dat 2x een 7950GX2 gewoon niet samen werkt, wel de 7900GX2.

Nvidia heeft voor zover ik weet alle bugs nooit uit de 7950GX2 gehaald, deze kaart was ook gewoon een regelrecht drama ding.

Nah, als die niet zwaar genoeg geweest was dan had de PC er gewoon mee gekapt.

Als ik zo het internet bekijk zie ik alleen maar dingen over dat 2x een 7950GX2 gewoon niet samen werkt, wel de 7900GX2.

Nvidia heeft voor zover ik weet alle bugs nooit uit de 7950GX2 gehaald, deze kaart was ook gewoon een regelrecht drama ding.

Zal ook wel de reden zijn waarom hij er goedkoop aan kon komen.

Heb trouwens de HD4870 gekocht icm Q6600 voor mijn nieuw pc.

Dit zou crysis toch moeten kunnen draaien ofniet? Want heb er geen zin in dat ik dadelijk die game koop en achteraf blijkt dat ik um niet kan draaien.

Draaien uiteraard, elk beetje videokaart kan Crysis draaien. Op welke instellingen is alleen de vraag!

Ik ga vanmiddag een HD4870 halen, ik zie overal dat Crysis zowiezo op High in DX10 gewoon vloeiend gedraaid word, Very High ga ik vanmiddag proberen. :)

DX10 = directX 10?

Ben benieuwd, heb gister me pc besteld, nou nog eventjes netwerkkabeltje trekken van modem naar me pc, en ik zit gebakken :D

Als je een internetkabel hebt he, van modem naar pc, maakt de lengte dan iets uit voor de snelheid? Zal denk ik wel iets schelen, maar is het echt merkbaar? Want modem staat aan de andere kant van het huis, en draadloos is geen optie omdat het gewoon te sloom is, en het behoort hier in het buitengebied niet eens tot de mogelijkheden met tele2.

GRRR

de dikte van de kabel speeld meer een rol dan de lengte er van, zit zelf ook 20 meter van me modem vandaan.

en de hoeveelheid computers op 1 verbinding spelen ook een grote rol, wij hebben 3 computers thuis en merk echt een hele grote inet snelheids drop als we allemaal online zijn.

Draaien uiteraard, elk beetje videokaart kan Crysis draaien. Op welke instellingen is alleen de vraag!

Ik ga vanmiddag een HD4870 halen, ik zie overal dat Crysis zowiezo op High in DX10 gewoon vloeiend gedraaid word, Very High ga ik vanmiddag proberen. :)

Ik draai op mijn oldtimer cpu Crysis op 1280*1024 met alles op high (hoger gaat het niet in dx9 @ xp) met ~50fps ofzo (meer dan genoeg iig).

mooi mooi mooi dat zijn goede berichten.

@just me:

Dat moet ik dan nog eventjes gaan overleggen hier thuis, want me zusje zit zowiezo constant op msn & weet ik veel wat voor een vrouwendinger. Me ouders zitten er ook wel vaak op. Een slome internetverbinding kan ik echt niet lijden met cod4

Ik draai Crysis probleemloos @ mn HD3870 op high. Very high gaat ook wel, maar dan komen er wat dips in bij drukke momenten.

Weet iemand trouwens of die game in multiplayer vet is? Ik wil hem opzich wel kopen (gewoon als benchmark voor mn nieuwe PC), maar dan moet de multiplayer wel wat toevoegen.

me nvidia 5700le agp videokaart doet heel vaag bij gebruik van tft schermen
helemaal nu er een 22 inch aan hangt
Zou dit kunnen omdat de kaart wat veroudert is
Zoja is een nvidia 7600 gt 512 agp een goede vervanger
Zeker via analoog aangsloten (want nog geen DVI aansluiting)?
En hogere resolutie dan eerst?

Andere/nieuwe kaart is dan waarschijnlijk de oplossing, zorg dat ie iig DVI aansluiting heeft (bij voorkeur dual link).

Dat is 1680 bij 1080 maar dan heb ik raar beeld
Allemaal flikkerende groene en rode stipjes vervormend trillend beeld
Dus moet ie nu op 1440 bij 900
om redelijk normaal beeld te hebben

kort vraagje, sinds een tijdje werk ik met een acer aspire 1530. volgens de spec moet ie draaien op 2 gigahz. volgens xp draait ie maar op 800 mhz. in de bios kan ik niet iets vinden wat ik in kan stellen. iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? verkeerde sticker op de laptop?

waar heb je naar gekeken?

denk dat je de fbs snelheid met de prosessor snelheid door de war haald, je prosessor zal dan een fbs snelheid hebben van 800mhz.

download even cpuz die laat alles overzichtelijk zien, effe google op cpuz en je heb het progje zo gevonden.

kort vraagje, sinds een tijdje werk ik met een acer aspire 1530. volgens de spec moet ie draaien op 2 gigahz. volgens xp draait ie maar op 800 mhz. in de bios kan ik niet iets vinden wat ik in kan stellen. iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? verkeerde sticker op de laptop?

Laptop clocked zichzelf terug als niks staat te doen om accu te besparen, windows begrijpt dat alleen niet helemaal. In CPU-z kan je dat wel goed zien.

Een Printervraagje:
ik wil binnenkort een nieuwe printer kopen. Dit zal dan een Laserprinter moeten worden met de volgende eigenschappen:
- kleurenprinter
- redelijk snel

Welke raden jullie mij aan/kennen jullie een online shop o.i.d.?

Alvast bedankt!

Status
Not open for further replies.
Back