Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Wow daar had ik veel meer van verwacht. Dit ziet er echt cheap ass uit zeg.

Zeker vergeleken met de vorig jaar uitgebrachte C&C3. Dan verwacht je minimaal dezelfde graphics enzo. Plus dat het dus niet meer Sovjet vs Allies is, nog zon domper, dat was juist het vette/ PLUS ook nog eens dat het zich ineens in moderne tijden moet afspelen.

Bwegh.

Enige positieve was dat ze de Hells March eronder hadden gezet.

Tegenvaller, vind het er ook echt niet uit zien. De eerste RA was echt de vetste imo. Dit gaat echt nergens over... :X

Ik wil de eerste weer hebben maar dat ie wel op Vista kan draaien :D
20x war factorys en je mammoth's waren in 1sec klaar :P

Jammer dat alleen het moederbord en de processor voor 99% van de consumenten niet te betalen is.... :D

Bord gaat toch wel een stuk over de 300 euro, de eerste nehalem processoren zijn alleen de snellere versies, gok toch wel een 1000+ euro.

bloomfield-specs.png

Als het goed is komt die XE dit jaar nog uit en de andere pas loop volgend jaar, althans zoiets las ik. :)

999 dollar, ja dat is hier wel een goede 800+ euro! :D

Wow daar had ik veel meer van verwacht. Dit ziet er echt cheap ass uit zeg.

Zeker vergeleken met de vorig jaar uitgebrachte C&C3. Dan verwacht je minimaal dezelfde graphics enzo. Plus dat het dus niet meer Sovjet vs Allies is, nog zon domper, dat was juist het vette/ PLUS ook nog eens dat het zich ineens in moderne tijden moet afspelen.

Bwegh.

Enige positieve was dat ze de Hells March eronder hadden gezet.

ik vind al dat "moderne" maar kudt, net wat ik zeg lekker oldskool battlen:#

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=E-w1OvqdhDM"]YouTube - Computer flip.[/ame]

Doettie de laatste tijd wel vaker, watskeburt? Alles beweegt en loopt gewoon nog tijdens dat gebeep, maar ik kan niks uitvoeren.

Als het goed is komt die XE dit jaar nog uit en de andere pas loop volgend jaar, althans zoiets las ik. :)

999 dollar, ja dat is hier wel een goede 800+ euro! :D

Klopt toch, de XE proberen ze dit jaar nog te lanceren, de goedkopere versies zijn naar Q3 van 2009 gezet! x|

me nvidia 5700le agp videokaart doet heel vaag bij gebruik van tft schermen
helemaal nu er een 22 inch aan hangt
Zou dit kunnen omdat de kaart wat veroudert is
Zoja is een nvidia 7600 gt 512 agp een goede vervanger

iemand beetje kennis van quad SLI ?

een vriend van mij heeft een probleempje :)
hij heeft een tijd geleden al een 2e XFX 7950x2 gekocht.. omdat hij hier zeer goedkoop aan kon komen..
hij dacht dit leuk te gaan draaien op mijn Asus Crosshair mobo incl dus een andere XFX 7950x2 in Quad SLI..

maar nee dat werkt niet natuurlijk :X
hij draaide toen XP pro.. en we hebben afgelope week Vista Ultimate gedraaid en ook daar werkte het niet op..
nieuwe drivers gedownload maar dat mocht ook niet baten..

hij ziet de Quad opstelling wel in het configuratiescherm van Nvidia maar kwa scores bij 3dmark05/06 draait het alleen maar slechter..

iemand enig idee? :)

via de nvidia site de nieuwste drivers geinstalleerd...

ik hoorde van mense dat quad sLI het zoiezo niet deed op XP.. daarom Vista eens gedraaid maar dat werkte ook niet..
voeding probleem misschien ? dat bedenk ik me net.. hij heeft maar een Coolermaster realpower 500w :X

Status
Not open for further replies.
Back