Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
Hallo,
Ik heb een probleem met de vpn verbinding. Hij maakt namelijk geen verbinding meer.
Als ik ben ingelogd zegt hij acquiring ip adress en daarna loopt hij vast.
Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

bvd

printscreentje:
2wgsu3a.jpg

Ik kom nog even terug op het probleem van mijn vaders laptop:

Hij heeft sinds een maand of 3 een nieuwe laptop gekocht (een toshiba) draadloosnetwerk kaartje etc zat er al in.

Nu heeft hij elke keer netwerk problemen, ding verbind amper tot niet met onze router, de ene keer doet hij het wel prima, de andere x ziet hij totaal geen netwerk, we hebben al een andere router gekocht, probleem niet verholpen! toen is hij opgestuurd naar de fabriek, is er een nieuw netwerk kaartje ingekomen, en nu is hij terug, gewoon nog steeds hetzelfde probleem! heeft iemand nog suggesties hoe of wat?

ps. als ik gewoon de kabel vanaf mijn modem erin doe heb ik direct internet!

Dennis, staat er vista op? Vista gaat slecht om met netwerken vind ik. Service pack 1 erop zetten verhelpt wel een hoop, maar vind dat nogsteeds het enige nadeel van vista.

Dennis, staat er vista op? Vista gaat slecht om met netwerken vind ik. Service pack 1 erop zetten verhelpt wel een hoop, maar vind dat nogsteeds het enige nadeel van vista.

Er staat inderdaad Vista op! ik had hier ook al mijn twijfels bij...

Ik heb 2 buren waar steeds gezeik is met Wlan wat ik ook amper opgelost krijg. @ een is het nu redelijk oke, maar de andere heeft steeds last van signaal uitval etc :S.

maar als je buren nog steeds last hebben (geen idee wat die draaien ;)) zou ik toch ff kijke of ze elkaar niet bijten ;)

Buurjongen draait ook vista, kanalen bijtel elkaar niet aangezien iedereen aardig ver uit elkaar zit (2/5/8/11 ofzo).

Vraagje mbt inloggen op internet;

telkens wanneer ik de laptop opstart, moet ik mezelf inloggen via zo'n netgear wizard gebeuren anders kan ik geen verbinding krijgen. Ik heb al wat mogelijke combinaties geprobeerd binnen de router qua login etc. Enkel ik krijg het niet voor elkaar om gewoon automatisch te laten aanmelden na opstarten. ;(

Iemand die een tip heeft?

+pippi+

Ja, dat zij nou met dat soort irritantje software komen bewijst het maar nogmaals, tenzij je het echt gebruikt voor de long-range series (RangeMax, zelfs hier niets goeds over te spreken) is er genoeg ander spul te halen..

Ik zou zeggen probeer het hier eens; http://forum1.netgear.com/index.php

Dat snap ik, maar ik hoop dat je ook begrijpt dat ik vanwege een irritante pop up geen andere router etc. ga aanschaffen. Maar ik weet het voor in de toekomst in ieder geval, dat ik niet voor netgear hoef te kijken dan. Merci daarvoor en voor de link! :)

Even een snel vraagje:

Ik speel de laatste tijd weer Counterstrike: Source maar steeds word ik gekickt omdat me "PING" te hoog is. Maar vroeger had ik dit nooit, wat bedoelden ze daar dan mee :P

(Ben geen computer expert, haha)

Verbindings snelheid met de externe server (in millisec.) hoe hoger -> hoe trager je gegevens verzend en ontvangt (en dus lag krijgt :))

Hoe ver staat die server bij je vandaan (welk land ed)?

Weet ik veel, ik druk gewoon op een game en dan gaattie :P

Maar vroeger nooit last van gehad en sinds 3 dagen gaat hij helemaal gek doen, steeds een vaste server waar ik kwam met allemaal russen. Doet het ook opeens niet meer. echt vaag..

Status
Not open for further replies.
Back