Het grote computer topic #4

Status
Not open for further replies.
jongens ff een vraagje, mn windows laptop doe het niet meer echt..
ik was gewoon bezig, en hij loopt vast, kan mn muis niet meer bewegen, echt vast.. vervolgens sluit die af of viel uit, weet ik ff niet meer. Wil ik hem weer aanzetten, gaan de lampjes aan van mn laptop, en na 10 seconde ongeveer hoor ik 2 bios piepen. Mijn scherm blijft heel de tijd gewoon zwart. Na die 2 piepen valt de koeling uit, dus hoor ik niks meer, en dan na 5 seconde ofzo herhaalt het weer, dus weer begint de koeling te ronken en lampjes aan en 2 bios piepjes..
wat is er kapot denken jullie?
 
Ja, t spijt me :P de developper is op vakantie, heb zelf geen idee wat het is.
In firefox 2 en 3 geen last van by the way
 
@ Extera: hoe oud is dat moederbord eigenlijk ?

had alternate een mailtje gestuurd en krijg het volgende terug.

ik mail:
>
> Hallo,
>
> kunnen jullie dit moederbord leveren?
>
> Asus P5Q3 Deluxe Wifi / AP @N
>
> En wat gaat het moederbord kosten?
>
> Mvg
>
> A.F.Alkemade
>

zij mailen:

Geachte Heer Alkemade,
>
>
> Dit Moederbord verkopen wij niet, wel heb ik deze:
>
> http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=GPEAE3
>
>
> Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.
> Met vriendelijke groet,
>
> Yasmin Celik
> Alternate Nederland

ik mail:


Geachte Yasmin Celik,

denkt u dit moederbord in de toekomst nog wel ik uw assortiment te krijgen ?

Want had een tijd geleden ook interesse in de foxcon mars, daar hadden jullie toen een demo van liggen. Toen werd er verteld dat die niet in het assortiment zou komen, maar 2 maanden later zag ik hem op de site staan.


Mvg,

A.F. Alkemade

zij mailen:

Geachte heer Alkemade,



Het is onwaarschijnlijk, dat wij het terug krijgen om dat het al weer een “verouderd”product is. Echter het is natuurlijk altijd mogelijk, maar op dit moment is het onwaarschijnlijk. De overstap naar ddr3 is met een nieuw moederboard uitstekend te doen, misschien dat u wellicht dat al een moederboard in gedachten heeft. Mocht u nog vragen hebben dan kunt ons bellen of mailen. Een moederboard zou dan bijvoorbeeld kunnen zijn:

http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=GPEA68. Dit is bovendien een goede prijs/ kwaliteit verhouding.



Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, dank u voor uw interesse in Alternate.



Met vriendelijke groet,
 
Dat bord is net uit, heeft de P45 chipset die gloedje nieuw is! :X

Raden ze je even een 680i chipset aan, wat een mongolen daaro! 8P
 
GVD net een mobo en proc 2e hands gekocht, start het niet op :(

Morgen ff terug in zijn kast testen, bordje MOET eigenlijk wel dood zijn, aangezien mijn huidige bord er gewoon goed in draait.

Als laatste test alleen voeding aangesloten, maar nog niet opstarten
 
hey ik heb een vraagje, ik kan counterstrike source niet spelen zonder stotteren zelfs niet op laag. terwijl counterstrike zegt dat alles op hoog moet staan. maar als ik dat doe stottert hij ook en op laag ook......
dit is de videokaart.


rest van het systeem : 2.4 ghz duocore 3068 mb werkgeheugen.



bvd rick
 
Ja dat mag je geen eens een videokaart noemen, ik vind het niet gek dat hij Counterstrike niet wilt spelen, het zou mij verbazen als je uberhaupt wel 1 spel normaal kan spelen. :D

Welke videokaart je ook koopt, al is het er 1 van 20 euro maar gewoon van ATI en Nvidia zal je er al dik op vooruit gaan, al zou ik gewoon een videokaartje rond de 100 euro halen of als je budget meer is een nog betere!

Ligt er een beetje aan wat voor moederbord/processor/voeding je hebt. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top