iemand een mening hierover mischien?me nvidia 5700le agp videokaart doet heel vaag bij gebruik van tft schermen
helemaal nu er een 22 inch aan hangt
Zou dit kunnen omdat de kaart wat veroudert is
Zoja is een nvidia 7600 gt 512 agp een goede vervanger
Nah, als die niet zwaar genoeg geweest was dan had de PC er gewoon mee gekapt.
Als ik zo het internet bekijk zie ik alleen maar dingen over dat 2x een 7950GX2 gewoon niet samen werkt, wel de 7900GX2.
Nvidia heeft voor zover ik weet alle bugs nooit uit de 7950GX2 gehaald, deze kaart was ook gewoon een regelrecht drama ding.
Draaien uiteraard, elk beetje videokaart kan Crysis draaien. Op welke instellingen is alleen de vraag!
Ik ga vanmiddag een HD4870 halen, ik zie overal dat Crysis zowiezo op High in DX10 gewoon vloeiend gedraaid word, Very High ga ik vanmiddag proberen.
Draaien uiteraard, elk beetje videokaart kan Crysis draaien. Op welke instellingen is alleen de vraag!
Ik ga vanmiddag een HD4870 halen, ik zie overal dat Crysis zowiezo op High in DX10 gewoon vloeiend gedraaid word, Very High ga ik vanmiddag proberen.
Zeker via analoog aangsloten (want nog geen DVI aansluiting)?me nvidia 5700le agp videokaart doet heel vaag bij gebruik van tft schermen
helemaal nu er een 22 inch aan hangt
Zou dit kunnen omdat de kaart wat veroudert is
Zoja is een nvidia 7600 gt 512 agp een goede vervanger
kort vraagje, sinds een tijdje werk ik met een acer aspire 1530. volgens de spec moet ie draaien op 2 gigahz. volgens xp draait ie maar op 800 mhz. in de bios kan ik niet iets vinden wat ik in kan stellen. iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? verkeerde sticker op de laptop?