Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
mja een leuke x2 proc voor dit mobo is vrijwel nie meer te vinde of veel te duur.. voor da geld kan je net zo goed ff wachten en dan meteen alles nieuw hale :)
proc, mobo en ram
 
10377 punten @ 2005 of 2006? :)

S939 processoren zijn inderdaad nog steeds aardig aan de prijs, nieuwe kopen is het geld niet waard iig.
 
10377 punten @ 2005 of 2006? :)

S939 processoren zijn inderdaad nog steeds aardig aan de prijs, nieuwe kopen is het geld niet waard iig.

05 :)

06 draai ik iets van 73xx geloof ik

ik zag net een leuke s939 x2 3800+ online staan
voor 47,60 :)
tray versie.. maar ik heb nog een leuke koeler ..

dus ik denk dat ik die maar even op de kop tik
 
hoe zet ik die klote popup dingen in vista uit van die beveiligings scherpjes?

Je bedoelt de schermpjes die je krijgt als je een exe bestand ofzo opent neem ik aan? Toestemming geven om te openen bladiebla?

Zo ja:

Configuratiescherm > Gebruikersaccounts > Gebruikersaccountbeheer in- of uitschakelen > Vinkje weghalen in dat vakje

Daarna ff opnieuw opstarten en heb je er geen last meer van..
 
GVD ik word helemaal gek van Lime Wire :X

Wel vaker als ik een nr wil donwloaden dan klik ik het aan en dan opent een venster waarna een donwload volgt er een donwload venster zegma.

Er staat in
Play_MP3.exe
Toepassing, 98,4kb
85.17.19.107

Ik krijg wel vaker dat scherm bij verschillende nrs.
 
Als je een GT wilt hebben op dit moment zou ik naar Dollarshops gaan en daar de vernieuwde 8800GT Jetway bestellen...

Deze bezit de vernieuwde koeler ( stiller, bigger en koelt beter )

Naar wat ik weet is Jetway geen echt ,, merk '' maar een regelrechte referentiekaart van Nvidia, totaal onaangepast... :)

De enige echte Nvidia 8800GT dus zonder fratsen erop.. :)
 
Als je een GT wilt hebben op dit moment zou ik naar Dollarshops gaan en daar de vernieuwde 8800GT Jetway bestellen...

Deze bezit de vernieuwde koeler ( stiller, bigger en koelt beter )

Naar wat ik weet is Jetway geen echt ,, merk '' maar een regelrechte referentiekaart van Nvidia, totaal onaangepast... :)

De enige echte Nvidia 8800GT dus zonder fratsen erop.. :)



en hoe weet je dat daar een beter koeler etc opzit want hij ziet er vrijwel gelijk uit als de andere 8800gt's
en heeft hij dezelfde specs als de std 8800gt?
 
Eerste Jetway 8800GT ( oude koeler )

N88GT-EN-512M.jpg


2e Jetway 8800GT:

phpThumb.php



Die koeler word trouwens vanaf nu op elke 8800GT gezet... :)

En ja de Jetway is onaangepast, het is gewoon direct Nvidia's model.....
 
Koeler heeft uiteraard ook een grotere diameter.....

Voor als nog word de kaart gewoon TE heet imo, lekker een Duorbje erop, komt hij niet meer boven de 65 graden uit! :W
 
Jezus , je krijgt hier toch geen beter beeld door of wel ? Zo niet , onzin dan. :p

Ohja nog wat , een stroom piek ? Nog nooit meegemaakt...

[IR]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/Stroompiek.png[/IR]

Verder geen last van oid... :?
 
Kan iemand me aub helpen !

Ik had eerst veel probs met mijn pc, geen idee waar het vandaan gekomen is.. toen is de gehele pc geformateerd en al, maar de problemen zijn nog steeds niet weg!

Ik word NON stop uit internet gekickt, met een error melding, soms kan ik weer ff internetten, maar verder word ik 9/10 uit explorer gekickt.

Verder krijg ik ook regelmatig vage meldingen dat msn afgesloten moet worden blabla.

EN mijn pc gaat uitzichzelf rebooten? op de gekste momenten valt hij 'uit' en gaat hij opnieuw opstarten.

Is er aub iemand die me kan helpen? ding is nog geen half jaar oud, en nu al zoveel problemen... evt via msn/mail/pm
 

Attachments

  • bug.JPG
    bug.JPG
    160.3 KB · Views: 13
  • erorr.JPG
    erorr.JPG
    107.9 KB · Views: 9
Wie weet ook alweer hoe ik de bookmarks van firfox bewaar ? Wil namelijk me windows opnieuw installeren...
 
Kan iemand me aub helpen !

Ik had eerst veel probs met mijn pc, geen idee waar het vandaan gekomen is.. toen is de gehele pc geformateerd en al, maar de problemen zijn nog steeds niet weg!

Ik word NON stop uit internet gekickt, met een error melding, soms kan ik weer ff internetten, maar verder word ik 9/10 uit explorer gekickt.

Verder krijg ik ook regelmatig vage meldingen dat msn afgesloten moet worden blabla.

EN mijn pc gaat uitzichzelf rebooten? op de gekste momenten valt hij 'uit' en gaat hij opnieuw opstarten.

Is er aub iemand die me kan helpen? ding is nog geen half jaar oud, en nu al zoveel problemen... evt via msn/mail/pm
Dan zou ik teruggaan waar je hem gehaald heb. Als jij hem al geformat heb en alles opnieuw erop gezet heb dan lijkt het niet softwarematig te zijn.
Je kan een bios update proberen (kan wel garantie mee vervallen) of alle temps van je pc nalopen. Als het hardwarematig is kan het heel veel zijn. In dat geval kan je hem het beste terugbrengen want dan kunnen hun kijken wat er fout is :)
 
Dan zou ik teruggaan waar je hem gehaald heb. Als jij hem al geformat heb en alles opnieuw erop gezet heb dan lijkt het niet softwarematig te zijn.
Je kan een bios update proberen (kan wel garantie mee vervallen) of alle temps van je pc nalopen. Als het hardwarematig is kan het heel veel zijn. In dat geval kan je hem het beste terugbrengen want dan kunnen hun kijken wat er fout is :)

Ja het probleem is dat het een zelf samengestelde kast is...

Ik denk ook dat het een hardware kwestie is, maar wat :X
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top