Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Ik zit met een vervelend iets.....

Heb laatst een Logitech X540 5.1 setje gekocht voor mijn PC....

Als ik muziek zit te luisteren gaat het geluid soms opeens een stukje harder waarna het weer terug valt naar zijn niveau waarop hij staat, en dit om de 10 sec....

Echt super irritant, weet iemand wat dat kan zijn?
 
couldnotperformdiscatonce.png


Dit geeft mijn Nero an bij ELK dvd'tje die ik erin tyf... Ie-de-re keer. Iemand die t probleem kent oid ? :?

Hoeveel 'speed' is het cd/dvd schijfje wat je hebt gebruikt?

als het schijfje max 6X is en jij brandt hem op 8X ..dat gaat niet lukken
 
Nja , het is al gelukt. Lag aan de schijfjes... :? Nu nog een BOOTABLE *.iso kunnen branden. Iemand ? :P

Als ik Nero opstart , klik ik op ' DVD-ROM (Boot) ' , dan kan ik kiezen tussen , ' Bootable logical drive ' en ' Image file '. Dan klik ik op ' Image file '. Dan ' Browse ' , dan zoek ik het *.iso bestand op , maar bij ' Bestandstypen: ' staat ' *.IMA ' ? :? Ik kan ook voor ' Alle bestanden *.* ' gaan , maar brand 'ie dan wel gewoon het *.iso bestand ?
 
Last edited:
Als je een windows cd ofzo wil branden die je hebt gedownd als iso, kan je die gewoon met 'openen' fikken, hoef je geen bootable dvd 'modus' voor te kiezen. De boot info zit in de iso zelf
 
Hm. Dus gewoon branden als ' DVD-ROM (ISO) ' dan ? Of als data ?

Maar het rare is , heb die *.iso gewoon gedownload , op DVD gezet met de knop ' DVD-ROM (ISO) ' , dan doet ie 't niet als ik me PC opnieuw opstart zeg maar. Dus... Ik doe iets fout. :P
 
Ik weet niet welke nero je gebruikt, maar ik heb nog versie 6 :P
Daar kan je ook gewoon openen kiezen en dan de iso pakken. Bij mij werkt dat altijd. Als je dat al gedaan hebt, moet je anders ff @ google een tutorial vinden over t maken van een bootable dvd, want het is niet ff 2 keer klikken en klaar :x
 
Ja , heb aan mensen gevraagd die wat meer hiervan afweten , en schijnbaar is me *.iso gewoon " kapot ". Maar het rare is , IsoBuster opent 'm gewoon , maar WinRAR niet... :?
 
winrar is daar ook niet echt voor.
Je iso kan je branden door nero op te starten, dan openen drukken (in die wizard). iso selecteren en branden maar :)
 
mensen, heb sinds een dag of 3 een nieuwe laptop en sinds vandaag geeft
ie ineens een beetje vaak foutmelding bij windows media player.

het gaat om de foutmelding: COOD11B1

weet iemand hoe dit komt en dit op kan lossen?
(hoop dat ik beetje duidelijk ben geweest, anders eventjes melden)
alvast bedankt mensen!
 
mensen, heb sinds een dag of 3 een nieuwe laptop en sinds vandaag geeft
ie ineens een beetje vaak foutmelding bij windows media player.

het gaat om de foutmelding: COOD11B1

weet iemand hoe dit komt en dit op kan lossen?
(hoop dat ik beetje duidelijk ben geweest, anders eventjes melden)
alvast bedankt mensen!
Kan je zelf ook wel bedenken denk?
Als je dit invult op google zijn er vast wel talloze oplossingen
http://www.google.nl/search?hl=nl&c...ial&hs=u2c&q=COOD11B1+error&btnG=Zoeken&meta=
 
Goeie avond

ik vraag me af of iemand ervaring heb met de volgende link :

javascript: document.body.contentEditable = 'true'; document.designMode = 'on'; void 0

via dese link ken je dingen veranderen op een website, elke willekeurige website. alleen het lukt mij niet op die veranderingen dan op te slaan.

ik zou zegge voor de gene die dese link niet kennen probeer het, en doe het als volgt,

1 kopieer de link
2 ga naar de site waar u veranderingen wil maken(maak niet uit wa voor site)
3 eenmaal op de site plakt u de link in uw adresbalk
4 probeer eens wat uit, door bevoorbeeld iets van text te markeren en dan op delete te drukken

en dan als laatste opslaan alleen dit lukt mij zelf nog niet. iemand tips, graag pmén aub.

SR50
 
Denk dat ie wil dat je het voorgoed kan opslaan ofzo/
Dus dingen verwijderen van een site en dan opslaan? Dat gaat niet lukken, want een website is zo gemaakt en kan je niet veranderen. Tenzij het iets van firefox oid onthoudt waardoor het zo blijft, maar dat week nie :henko:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top