Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Zelf in elkaar gezet ofnie?
Zoja dan heb je wel garantie op de artikelen los, anders heb je (meestal) garantie van de winkel.

Hoe dan ook, je kan een low-level-format doen op je schijven. Dan weet je zeker dat alles weg is, en dan zul je er ook nooit meer iets op kunnen terughalen. Als dit het probleem niet oplost dan is het hardwarematig. Wat ik overigens sowieso wel denk. In dat geval zul je dingen moeten uitsluiten, zoals mem/cpu/mobo/graka e.d. Dat kost je een hoop tijd en je hebt daarvoor andere hardware nodig :)
 
Ik heb ook een probleem... Hardware questie denks.

Ik had dus me BIOS ge-reset , om Windows XP opnieuw te installeren , en toen herstarte ik de pc , om ervoor te zorgen dat de pc vanaf het CD-ROM opstart... Maar niet dus. Sterker nog , ik had geen beeld. :(

Dus ik deedt gelijk CMOS Reset , nog geen beeld. Power-knop omver geklikt , weer aan , maar niks... Videokaart eruit en erin , andere geprobeert , maar niks. Nu zit ik dus met een PC die wel aankan , maar geen beeld heeft... :?
 
Eerste Jetway 8800GT ( oude koeler )

N88GT-EN-512M.jpg


2e Jetway 8800GT:

phpThumb.php



Die koeler word trouwens vanaf nu op elke 8800GT gezet... :)

En ja de Jetway is onaangepast, het is gewoon direct Nvidia's model.....

wanneer zijn ze weer leverbaar? wacht nog steeds met smacht op mijn kaart:~
 
De Jetway is altijd al leverbaar geweest vanaf de dag van de release bij dollarshops!

De rest van de GT's zoals Asus, xfx, club 3D en noem maar op komen pas volgend jaar weer....

Alleen Alternate heeft ze af en toe, maar die vragen daar de hoofdprijs voor!

De jetway kost nog ,, maar '' 209 euro!
 
Heb net GT's verkocht... te laat :+

een 3870 is zijn eentje langzamer als een 8800GT... in crossfire zijn ze sneller als een 8800GT SLI opstelling :)
 
Heb net GT's verkocht... te laat :+

een 3870 is zijn eentje langzamer als een 8800GT... in crossfire zijn ze sneller als een 8800GT SLI opstelling :)

:O dus @ sli opstelling gaan 2 3870's de 8800gt's voorbij

na dit te horen gaat het dus cker de 3870 worden
En gaat een 380W tagan de 3870 wel trekken?

zal dit wat in de buurt komen van 10000 punten @ 3dmark 06?

E6300 @ 2.2ghz
Asus p5b deluxe
2x 1gb team Xtreem 800mhz
Ati 3870
 
ja 10.000 punten zal best lukken denk ik...

op de doos staat dat je een 450watt psu nodig hebt voor 1 kaart.
Die tagan zal het nog wel trekken denk ik... maar geen 2e kaart erbij.
 
Merk maakt ook geen drol uit, zowel de Club 3D als de Jetway zijn gewoon std kaarten van Nvidia met alleen een eigen merk erop.... :)

De jetway is zelfs een regelrechte kaart van Nvidia af, in een Nvidia doos + nvidia logo. :)
 
ik ben een beetje rond aan het kijken voor een paar nieuwe onderdelen :)

mijn videokaarten wil ik graag behouden omdat deze nog gewoon goed zijn.
XFX 7600GT xxx ..hier heb ik er dus 2 van :)

als voeding heb ik een 600w OCZ modstream voeding..

wat is een leuk mobo, proc en ram?
voor een prijsje van 300-400 in totaal...

intel of amd boeit me niet zoveel :)
de computer wordt gebruikt voor huis tuin en keuke meuk.. en wat games..geen loodzware games tot nu toe.. :)
misschien later nog eens
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top