This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
ah ok
dus voor mij als een normale gebruiker (lees: beetj gamen,schoolwerk en de rest van de meuk) is het dus totaal niet nodig ?
alleen maar moeilijk om het aan te maken
 
mn pc ff intern geordend
mn schijven waren allemaal krom. systeem stond over 2 schijven heen..
opstarten duurde eeuwen..dus alles even geformateerd en windows opnieuw erop en het draait weer als een zonnetje

 
mn pc ff intern geordend
mn schijven waren allemaal krom. systeem stond over 2 schijven heen..
opstarten duurde eeuwen..dus alles even geformateerd en windows opnieuw erop en het draait weer als een zonnetje

FOTO

WOW , hoe krijg je dat zó schoon voor elkaar ? Voeding waar snoeren kunnen los gekoppeld worden oid ?

@ Tinne ; Mja meningen verschillen gekukkig... Kvind wát mooi , maar geen kertboom idd. Ik heb dan een fan met 4 blauwe LED's richting me videokaart en een neonbuisje van 10cm op het plafond van me kast. Meer dan genoeg imo. Het is bovendien ook lastig met slapen en gamen ed.
 
In mijn PC zit een wireless netwerk kaart, en thuis werkt het prima. Wanneer ik met die PC bij een vriend thuis zit, en ik start mijn PC op, dan bevriest hij gelijk als ik het bureaublad zie.

Wanneer ik hem dan opnieuw opstart, zonder wireless netwerk kaart, dan doet hij het gewoon prima. Waar zou dat aan kunnen liggen? Hij heeft duidelijk een conflict met zijn netwerk.
 
"uw moederbord is defect bevonden en naar de leverancier opgestuurd"

+1 week Minstens!

Jij hoort tenminste nog wat Dinsdag ben ik mijn 3dkaart 2 weken kwijt zonder iets te horen. Toch maar is bellen om te vragen hoe of wat.
 
Mja. Geen echte pc is klote.
En op die MCE kan je ook niet werken..

en geen BF2 spelen

Dan ben je nog een soort van afhankelijk van zo`n onding he..
 
Vraagje ..

wat zou ik nog kunnen vangen voor mij laptop

Dell inpirion 6400
core dou 1.6 GHZ
1GB ddr 2 533mhz geheugen
60gb sata 5400 rpm
wlan
9 cells accu

accu duur met wlan en scherm niet op 100% maar op 80% nog een goede 4 uur.

Ik wil een macbook...
 
iemand een id waneer de 8800GT versie nou gaat uitkomen?
hij was toch uitgesteld naar 2008?

Nee, die is vandaag uitgekomen!

Alleen slecht leverbaar, sommige shops vragen bijna 80 euro meer dan dat ze over een tijd gaan kosten!

De 8800GT beat trouwens easy de: 8800GTS 320/640, HD2900pro/xt en zit maar NET achter de 8800GTX!

Ik wilde er 2 gaan halen, maar er zit nog een bug in de kaarten zodat ze op de Nforce 680i chipset niet in SLI werken! :'(
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.