Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Hahaha vissa, mijne gaat ook klote hoor. 4200mhz @ -130 graden. Dat is NIX.
Heb dat ding in een server gepropt, weg ermee.

Binnenkort komen de wolfdale's uit he... ik zou persoonlijk niet zo'n haast hebben met het wegdoen van die quad.
 
Mja , als ik mijn PC op de slaapstand zet , gaan al me ventilators harder draaien. En als me PC gewoon aanstaat ,en ik doe gewoon dingen , dan gaan ze normaal ( zachter ). Maar ik wil juist dat dit andersom is ? Dus ;

Aan , snel draaiende fan's
Slaapstand , langza(a)m(er) draaiende fan's

8P

Niemand ? :*
 
In mijn PC zit een wireless netwerk kaart, en thuis werkt het prima. Wanneer ik met die PC bij een vriend thuis zit, en ik start mijn PC op, dan bevriest hij gelijk als ik het bureaublad zie.

Wanneer ik hem dan opnieuw opstart, zonder wireless netwerk kaart, dan doet hij het gewoon prima. Waar zou dat aan kunnen liggen? Hij heeft duidelijk een conflict met zijn netwerk.

Niemand? :*
 
Vraagje,

Als ik mijn pc opstart, inlog enzo, msn opstart, inet opstart, gaat mijn pc uit het niets zomaar Rebooten? en erna doet tie het weer tijdje goed, tevens heb ik ook vaak errors op msn, of op inet
 
vraagje,

Ik zocht een gedeelte van een bepaald nummer.. die heb ik met movie maker nou gemaakt zeg maar.. maar hoe kan ik dit nu weer op slaan als mp3 bestandje
 
"Wij hebben een nieuw moederbord van de leverancier binnen gekregen, die kunt u op komen halen"


Fijn weekend!
(nog best vlot)
 
Hallo allemaal,

Wij zijn hier enkele jaren in bezit van een sweex wireless adsl modem/router op een isdn verbindinkje... Deze gaat na zn jaren trouwe dienst beetje lopen vervelen.. bij grote dataoverdrachten vliegt de draadloze verbinding eruit. De bekabelde blijft het altijd doen. Nu las ik pas iets over Annex A&B routers.. 2in1 dus eigenlijk. Lijkt mij erg interessant omdat we mss binnenkort gaan verhuizen en daar ws. geen ISDN aansluiting nemen. Wachten op de verhuizing is geen optie. Dus ik ben op zoek naar een goede modem/router die op een isdn (en mss analoog) lijn kan en prima werkt. Goed draadloos bereik of mogelijkheid tot kingsize antenne. Iemand? :P
 
Last edited:
na 2 min al? heb ook dagen dat de pc gewoon goed loopt :S

Kan... Draait je CPU-fan ( snel genoeg ? ) ? Stof op je koel element ? Zie je vaak op originele koel blokken/elementen... :)

Mja , heb dus vorige week koeler besteld. Nog niet binnen... :'( Nog fftjes geduld . Kan m niet zelf ontvangen want k werk 40uur. :'(
 
Mensen ik heb een vraagje.
ik heb een stukje opgenomene van tv als mpeg (tv kaart)
maar ik wil hier een stukje uitknippen met wel programma kan ik dat makkelijk doen ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top