Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Vraagje ..

wat zou ik nog kunnen vangen voor mij laptop

Dell inpirion 6400
core dou 1.6 GHZ
1GB ddr 2 533mhz geheugen
60gb sata 5400 rpm
wlan
9 cells accu

accu duur met wlan en scherm niet op 100% maar op 80% nog een goede 4 uur.

Ik wil een macbook...


Ik probeer nu deze laptop met bijbetaling te ruilen tegen een macbook.

13 inch breedbeeld glanzend scherm

pianolak wit van kleur
2,16-GHz Intel Core 2 Duo-processor
1 GB ram geheugen
120-GB harde schijf
SuperDrive dvd en cd rw


verder wordt hij uiteraard geleverd met de doos, boekjes, lader, kabels, garantiebewijs, ETC.


uiteraard zit er dus ook nog bijna 2 jaar garantie op.

wat is reeel om bijtebetalen.
ik dacht aan 250-300 euro.

Ik wil evt mijn tas + neopreen sleve en wireless mouse erbij doen
(totaal nieuw 100euro)
en dan dacht ik om max 250 bij te doen.

is dit reeel ?
 
ik heb net MOH Airborne gekocht. ik heb dus de originele versie.
Wanneer ik de cd in de speler doe en even wacht, gaat die dus auto opstarten.
wanneer die dat doet hoor ik gewoon de HD uitschakelen. en reboot de pc
hoe kan dat, heeft dat te maken met mijn voeding. 350 W of cd speler misschien.

PC draait verder als een zonnetje

pc is net nieuw opgebouwd

Intel Duo 2 core E6550 2,33ghz + Coolermaster TX2 koeler
Asus P5n moederbord
1GB intern
120GB Maxtor
Ati radeon sapphire 1950 GT

edit: kan het ook te maken hebben dat MOHA 1gb geheugen nodig heeft, dan haal ik er nog een bankje bij namelijk.
 
Als het goed is... win ik er 1 :W (effe afkloppen)

relaxed doe je goed :P

wat voor book of pro ?

zelf wil ik graag een 12/13" laptop en ben benieuwd naar osx dus dan maar een macbook.

anders verkoop ik mijn dell en ga ik voor een andere 12/13" laptop ik ben het reizen met die dell zat eigenlijk net iets te handig.
een macbook past in een sleeve in een normale rugtas bij die dell is het proppen.
 
Ik probeer nu deze laptop met bijbetaling te ruilen tegen een macbook.

13 inch breedbeeld glanzend scherm

pianolak wit van kleur
2,16-GHz Intel Core 2 Duo-processor
1 GB ram geheugen
120-GB harde schijf
SuperDrive dvd en cd rw


verder wordt hij uiteraard geleverd met de doos, boekjes, lader, kabels, garantiebewijs, ETC.


uiteraard zit er dus ook nog bijna 2 jaar garantie op.

wat is reeel om bijtebetalen.
ik dacht aan 250-300 euro.

Ik wil evt mijn tas + neopreen sleve en wireless mouse erbij doen
(totaal nieuw 100euro)
en dan dacht ik om max 250 bij te doen.

is dit reeel ?

Ik denk dat je nog zo'n 550 voor je laptop vangt, accessoires nog zo'n 65euro = 625euro. Bijbetaling van 250euro makes 775euro.

Macbook die jij wilt zijn nog zo rond de 950euro waard omdat het de nieuwere versie betreft.. Denk dus niet dat iemand erin trapt.

Zou je laptop zsm proberen te verkopen nu hij nog enigzins wat waard is en dan snel wat extra centjes sparen om je Macbook te kopen :)
 
Ik denk dat je nog zo'n 550 voor je laptop vangt, accessoires nog zo'n 65euro = 625euro. Bijbetaling van 250euro makes 775euro.

Macbook die jij wilt zijn nog zo rond de 950euro waard omdat het de nieuwere versie betreft.. Denk dus niet dat iemand erin trapt.

Zou je laptop zsm proberen te verkopen nu hij nog enigzins wat waard is en dan snel wat extra centjes sparen om je Macbook te kopen :)

Ik ga gewoon ff kijken of een dealtje met die gast kan sluiten deze week.

Best bereid meer bij te betalen naar bezichting en de bon etc.
hij zegt dat die namelijk pas 1.5mnd oud is.. is bijna nieuw dus.
dan is 950 (±350 bijbetalen) beter als laptop verkopen en macbook nieuwkopen.
nieuw is die namelijk met studenten korting iets van 1100
 
iemand een id waar de 8800gt op vooraad is?

Kun je zelf niks uitzoeken? :P

Het is wel algemeen bekend dat de 8800GT nog vrijwel nergens in Nederland verkrijgbaar is, op zijn vroegst aankomende vrijdag of volgende week maandag bij Complus!

Edit: owja, ga aub niet meer betalen dan dat hij waard is, de prijs ligt rond de 220 euro, maar er word zo 300 tot 400+ euro gevraagd door sommige shops!
 
relaxed doe je goed :P

wat voor book of pro ?

zelf wil ik graag een 12/13" laptop en ben benieuwd naar osx dus dan maar een macbook.

anders verkoop ik mijn dell en ga ik voor een andere 12/13" laptop ik ben het reizen met die dell zat eigenlijk net iets te handig.
een macbook past in een sleeve in een normale rugtas bij die dell is het proppen.

Ja potverdorri 8P je was me net voor, ik heb het over die 8800GT :P
 
Mja , als ik mijn PC op de slaapstand zet , gaan al me ventilators harder draaien. En als me PC gewoon aanstaat ,en ik doe gewoon dingen , dan gaan ze normaal ( zachter ). Maar ik wil juist dat dit andersom is ? Dus ;

Aan , snel draaiende fan's
Slaapstand , langza(a)m(er) draaiende fan's

8P
 
Ik heb de Crysis demo gespeeld. Met mijn systeem:
AMD Athlon64 3800+
MSI K8n Neo4
XFX Geforce 7800GTX
Corsair 1gb geheugen DDR

Dan draai ik dus alles op low en 4x AA en dat gaat wel maar niet naar mn zin. Ik ga dus een compleet nieuw systeem samen stellen maar wat zouden jullie doen?

Voor een Intel Quad core gaan? Of wachten en kijken wat AMD allemaal doet/kan doen met hun Quad cores?

Ik ben altijd al AMD fan geweest maar goed als Intel steeds boven AMD blijft presteren zit ik er toch aan te denken om over te stappen. Ik wil dan sowieso gelijk alles goed aanpakken DX 10.1, PCI-E 2.0, DDR3? en anders gewoon DDR2.
 
Quad Core heb je helemaal niet nodig. Ik zou gewoon voor een goeie Dual Core gaan of in jou geval een AMD X2. En verder wat je zelf zegt: DX 10 kaartje, PCIe, DDR3
 
Ik zou even wachtte tot 11 november, dan komen er goed snelle Dual core's!

Quad core geeft max 1 fps winst in crysis, en dan spreken we over de bruutste Quad Core van 1000 euro tegen de Dual Core van 250 euro!

Verder zou ik lekker DDR2 kopen, DDR3 is godsvergeten duur en echt totaal overbodig!

Als videokaart uiteraard de 8800GT, maar waarschijnlijk gaat dat nog wel even duren voordat die goed leverbaar is!
 
Ik heb nu een medion pc met een nvidia 6610XL. Maar die videokaart is een beetje overleden. Ding word over de 100 graden enzo, kleuren worden raar, spellen draaien niet soepel etc. Dus zat ik te kijken voor een andere videokaart.

http://www.bfgtech.com/bfgr7950512gtoce.aspx

Die lijkt me wel wat. Wel 2de hands want ga geen superduur ding hierin zetten want tis de pc van me ouders eigenlijk. Iemand ervaringen met die kaart?
 
Het absolute topmodel van EVGA is echter de '8800GT SSC', die zelfs met de standaardkoeler de 700MHz aantikt. Het GDDR3 geheugen op de kaart hoeft voorlopig qua snelheid weinig onder te doen voor GDDR4, want de '8800GT SSC' editie haalt namelijk de 2000MHz grens. Op deze kloksnelheid kan er 64 GB per seconde over de 256-bits bus van de 8800GT vervoerd worden. Met een overklok van ongeveer 15% op de standaard 8800GT zou deze kaart wel eens akelig dicht in de buurt van de 8800 Ultra kunnen komen.

:~
 
Zegt me niks die snelheden... Weet niet een swat mij doet. Vond de naam wel reezz!. ASUS nVidia GeForce 7950GT. :P

Mja , wil graag een cpu koeler bestellen , maar nu twijfel ik... Er zijn 2 verschillende van Tuniq Tower 120. Namelijk de Tuniq Tower 120 en de Tuniq Tower 120 LFB II... De LFB II is ongeveer €5,- duurder , maar beter ? Weet iemand het verschil ?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top