Het grote computer topic #3

Status
Not open for further replies.
Hoi, m'n ma heeft sinds een paar dagen last van 'CiD pop-ups' op haar pc en ik krijg deze maar niet verwijderd. Heeft iemand hier ervaring mee en kan me uitleggen hoe ik deze kan verwijderen? :)

Heb al wat forums gevonden met wat uitleg erover maar die manier van verwijderen heeft niet geholpen. Alvast bedankt.
 
Goed vit dit:

img5433492.jpg


http://www.consumer.philips.com/con...ambx--2foverview/p/consumer/microone/microone

GVD :~
 
Hoi, m'n ma heeft sinds een paar dagen last van 'CiD pop-ups' op haar pc en ik krijg deze maar niet verwijderd. Heeft iemand hier ervaring mee en kan me uitleggen hoe ik deze kan verwijderen? :)

Heb al wat forums gevonden met wat uitleg erover maar die manier van verwijderen heeft niet geholpen. Alvast bedankt.

Ik heb deze ook. Celldorado enzo. Krijg er net een van Sunweg vakanties , niks aan te doen denks... Gewoon aan wennen. :P
 
Ik zou echt gewoon opnieuw installeren die troep gaat overal inzitten.. Ik zou er geen goed gevoel bij hebben ookal zou hij verwijderd zijn

Ik heb gister toevallig 2x 250 gb sata2 schijfjes binnen gekregen bevalt me goed :W

Hoeveel EUR ? Welk merk ? Stil ?
 
windows opnieuw instaleren is de makelijkste oplossing. maar het is een vorm van spy ware vandaar dat het niet ontdekt word door nod32.

2 de oplossing om alles te houden, effe taak beheer starten en alles in die lijst effe googelen. doe ik ook vaak als ik onbekende progs er tussen zie staan en dan weet je ook gelijk wat het is.

werd ook gek van dit sort dingen toen ik nog op xp draaide, draai nu vista en die geeft echt eerst 10,000 meldingen of je echt zeker weet wat het is als je iets wil instaleren.

en je moet tegenwordig echt goed uitkijken met wat je download op inet en vooral op msn.

En dát is juist zooo irritant bij vista. Ik schakel het altijd direct uit. Trouwens niet alle vista versies schijnen het te hebben.. Ik zou trouwens een wd nemen. Ik heb zelf een samsung maar als ik dingen ga kopieeren maakt die toch veel kabaal helaas :(

Hoeveel EUR ? Welk merk ? Stil ?

Check effe hardware.info hier staan ontzettend veel harde schijven op met prijs en punten wat hun en de gebruikers geven ;)
 
Ben nu overgestapt van 250 gb IDE naar Raid0 2*250 gb SATA2. Wereld van verschil :D Zit nog te twijfelen om die IDE er ook nog in te hangen maar heb voorlopig wel genoeg aan 500 gb
 
Ik heb sinds een 2 weken een 500Gb Samsung @ SATA2 als mijn windows schijf, en die bevalt me tot nu toe erg goed!. Schijf is een stuk sneller als mijn oude maxtor 250Gb (die rot was) en vooral stukken stiller.

benchmarkje;
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/500gb_samsung.jpg[/ir]
om te vergelijken mijn oude 250Gb maxtor DM10 @ sata vs 120Gb maxtor DM9 @ ide
[ir]http://www.rw-racing.nl/pics/sata250_vs_ata120.jpg[/ir]
 
En dát is juist zooo irritant bij vista. Ik schakel het altijd direct uit. Trouwens niet alle vista versies schijnen het te hebben.. Ik zou trouwens een wd nemen. Ik heb zelf een samsung maar als ik dingen ga kopieeren maakt die toch veel kabaal helaas :(

Check effe hardware.info hier staan ontzettend veel harde schijven op met prijs en punten wat hun en de gebruikers geven ;)

Mja , heb der een bij MediaMarkt gekocht , van Western Digital. 500GB. Waarschijnlijk kortsluiting gemaakt bij aansluiten... Krijg me PC wel aan maar zwart beeld ( scherm gaat niet aan ) ? Heb ook CMOS Rest gedaan e.d.
 
Wie kan me een duidelijk antwoord geven?

Werkt Windows XP Home SP2 nu wel of niet optimaal met een T2080 Dual Core processort? Dus dat gebruik gemaakt word van beide cores..

Ik word schijtziek van allerlei volk dat zegt van wel en anderen die hun dan weer tegenspreken :+

Edit: Waar ik op dit moment op uit kom is:

-XP Gaat wel optimaal gebruik maken van mijn T2080 Dual Core processor
-Dit komt omdat XP Home wel met meerdere CORES kan werken maar niet met meerdere PROCESSORS
-In tegenstelling tot Home kan Pro weer wel met meerdere PROCESSORS werken

Iemand die dit tot zover kan bevestigen?
 
Last edited:
Explain?

Er word gezegd dat Home niet met meerdere fysieke processors kan werken, maar een dual core processor is toch maar 1(!) fysieke processor met meerdere cores?
 
Gewoon in taak beheer kijken of je 2 cpu vensters ziet en je kunt zien of hij 2 cores ondersteund. Voor zover ik weet werkt het wel, aangezien het bij die oude Pentium 4's met HTT ook gewoon werkt.

(htt doet alsof je een dualcore processor hebt in windows, wat in theorie wat prestatie winst op moest leveren, maar in werkelijkheid totaal geen nut had)
 
Hoi,

Is hier iemand die me puntgewijs kan uitleggen wat ik allemaal moet doen om mijn pc te formatteren? ik word er knettergek van, ding reboot gewoon uitzichzelf elke keer, bij opstarten krijg ik vage berichten over bootdisk blabla, soms loopt i-net vast, ik wil hem nu gaan formatteren, alleen snap ik er vrij weinig van,

Dus wat heb je allemaal nodig? en welke stappen moet je allemaal uitvoeren? het boeit me vrij weinig als ik het verneuk, want dit is ook ellende :D
 
Ojee... Nou daar gaan we dan : :+

1 ; stop de xp cd in je pc
2 ; als er onderin beeld staat "start op vanaf CD " druk je op een toets
3 ; dan selecteer je wat / wlke schijf je wil formatteren
4 ; dan doe je gelij installeren als ik het goed heb

Dan wijst het zich vanzelf. Het is echt heel makkelijk. Het wijst zich al vanzelf op het moment dat je op een knop moe drukken om je pc op te starten vanaf de cdrom.

Succes. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top