Vorige week Crank gekeken, wat een lachwekkende butt film zeg, had er wel wat meer van verwacht. Heb m zelfs uitgezet. Ik begin me een beetje te irriteren aan de maniertjes van Jason Statham
Gisteren naar UP 3d geweest in Tuschinski :W
Erg vemakelijk voor jong & oud.
ik ging stuk op deze hond
Terug van Michael Jackson - This is It, toch wel erg indrukwekkend allemaal. Als deze shows door zouden gaan was het echt fantastisch geweest!
Ook erg mooi dat hij zeker 95% van de film live zingt. Mensen die zeggen dat hij niet meer kon dansen en zingen hebben het goed mis, zijn choreografie, echt geniaal :W. En ook zijn stem, klonk geweldig!
The Informant!
Echt een hele leuke film die het vooral moet hebben van de absurditeit van bepaalde situaties. Matt Damon is echt goed. Overigens niet voor de retards, veeeeel mensen liepen de zaal uit na een half uurtje omdat de grapjes niet uitgelegd worden. Dus ben je fan van Transformers en John Woo, niet gaan
Vet he! Ik heb ook echt genoten in de bios. Wat was die man nog aan het knallen zeg. En dan te bedenken dat ie eigenlijk al gewoon 50 was he toen.
Het enige jammere was dat ie niet vol wilde gaan met zn stem. Maarja repetities he... Nadat ik die docu gezien had realiseerde ik het mij wel dat het echt jammer is dat die concerten niet meer doorgaan...
knowing, zat er helemaal in en dan zo'n eind... beetje jammer.
+1
Echt heel vet bedacht die film, en het einde verpestte het helemaal.
Net ook Zombieland gekeken btwfucking vet! Leuk geëdit, leuk bedacht... echt een aanrader.