Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
GI JOE gezien :W een waar kunststukje...ehmmm

wat bizar slecht. Nu al een B film. Ik miste alleen Mario van Peebles nog.
Soms was het simpel een cheapass computerspel oid.

Zonde.

GI JOE gezien :W een waar kunststukje...ehmmm

wat bizar slecht. Nu al een B film. Ik miste alleen Mario van Peebles nog.
Soms was het simpel een cheapass computerspel oid.

Zonde.

Totally agree, 1 van de slechtste films die ik in tijden in de bioscoop heb gezien.

Bestaat er ook een website waar veel veel nieuws is te vinden over films die nog moeten uitkomen? Evt ook nog met trailers :P

Imdb (pro). Alleen daar moet je voor betalen, maar die hebben meestal wel de primeurs. Vroeger kon je er nog gewoon gratis op kijken en kon je precies de details bekijken van de nieuwe projecten van je favoriete regisseur. Nu zul je het moeten doen met voornamelijk hollywood blog sites

Wat denken jullie trouwens van Avatar? Ik weet het nog niet met die nieuwe technieken... Ook 1 vd duurste films ooit (of duurste) maar niet echt een topcast ofzo en het ziet er maar vaag uit...

Ziet er prachtig uit, maar het verhaal spreekt mij persoonlijk totaal niet aan. De marketing is ook nog opvallend onzichtbaar, dus ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat het een flop gaat worden. Maar wie weet...

Bestaat er ook een website waar veel veel nieuws is te vinden over films die nog moeten uitkomen? Evt ook nog met trailers :P

Kijk hier gewoon altijd, http://www.apple.com/trailers/

Zojuist Braveheart en Amelie ontvangen op Blu-Ray. Stukje al gezien van Braveheart, ziet er echt prachtig uit! Een flinke verbetering t.o.v. de DVD.

Vanavond naar This is It - MJ, wil hem toch wel even zien.

140kuba.jpg

denkt het niet :P

Terug van Michael Jackson - This is It, toch wel erg indrukwekkend allemaal. Als deze shows door zouden gaan was het echt fantastisch geweest!

Ook erg mooi dat hij zeker 95% van de film live zingt. Mensen die zeggen dat hij niet meer kon dansen en zingen hebben het goed mis, zijn choreografie, echt geniaal :W. En ook zijn stem, klonk geweldig!

Vorige week Crank gekeken, wat een lachwekkende butt film zeg, had er wel wat meer van verwacht. Heb m zelfs uitgezet. Ik begin me een beetje te irriteren aan de maniertjes van Jason Statham :P

up.jpg

Gisteren naar UP 3d geweest in Tuschinski :W
Erg vemakelijk voor jong & oud.

ik ging stuk op deze hond

31V868l8cKL._SL500_AA280_.jpg

Status
Not open for further replies.
Back