Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Vorige week Crank gekeken, wat een lachwekkende butt film zeg, had er wel wat meer van verwacht. Heb m zelfs uitgezet. Ik begin me een beetje te irriteren aan de maniertjes van Jason Statham :P

Ik vond crank echt geweldig :D

Als je 1 niks vindt, kan ik je sterk afraden #2 te kijken :+

The Informant!

Echt een hele leuke film die het vooral moet hebben van de absurditeit van bepaalde situaties. Matt Damon is echt goed. Overigens niet voor de retards, veeeeel mensen liepen de zaal uit na een half uurtje omdat de grapjes niet uitgelegd worden. Dus ben je fan van Transformers en John Woo, niet gaan:p

perfect%20getaway%20poster%20ned.jpg

De clue is zo belangrijk dat je hem niet nog een keer kunt zien.
na driekwart van de film is het duidelijk en dan wat actie en klaar.

Maar niet slecht hoor.

Last edited:
Leuke films nog eens gekeken (had ze al gezien):

931354.jpg

Film_poster_Simon.jpg

Beide erg leuk, vooral Simon is ook een erg mooie Nederlandse film.

Verder deze gister in de bioscoop gezien:

500days.jpg

Deze vond ik persoonlijk niet zo geweldig. Leuke film maar niet zo mijn ding, gebeurt vrij weinig.

up.jpg

Gisteren naar UP 3d geweest in Tuschinski :W
Erg vemakelijk voor jong & oud.

ik ging stuk op deze hond

31V868l8cKL._SL500_AA280_.jpg

Ja ik ook :D Met die stem van hem. Ik heb hem gewoon thuis gekeken, wel fullhd :p Ziet er echt superscherp uit zon animatie film.

Terug van Michael Jackson - This is It, toch wel erg indrukwekkend allemaal. Als deze shows door zouden gaan was het echt fantastisch geweest!

Ook erg mooi dat hij zeker 95% van de film live zingt. Mensen die zeggen dat hij niet meer kon dansen en zingen hebben het goed mis, zijn choreografie, echt geniaal :W. En ook zijn stem, klonk geweldig!

Vet he! Ik heb ook echt genoten in de bios. Wat was die man nog aan het knallen zeg. En dan te bedenken dat ie eigenlijk al gewoon 50 was he toen.

Het enige jammere was dat ie niet vol wilde gaan met zn stem. Maarja repetities he... Nadat ik die docu gezien had realiseerde ik het mij wel dat het echt jammer is dat die concerten niet meer doorgaan...

The Informant!

Echt een hele leuke film die het vooral moet hebben van de absurditeit van bepaalde situaties. Matt Damon is echt goed. Overigens niet voor de retards, veeeeel mensen liepen de zaal uit na een half uurtje omdat de grapjes niet uitgelegd worden. Dus ben je fan van Transformers en John Woo, niet gaan:p

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ZWTzyU5MFgM"]YouTube- Matt Damon in Team America[/ame]

:D

Vet he! Ik heb ook echt genoten in de bios. Wat was die man nog aan het knallen zeg. En dan te bedenken dat ie eigenlijk al gewoon 50 was he toen.

Het enige jammere was dat ie niet vol wilde gaan met zn stem. Maarja repetities he... Nadat ik die docu gezien had realiseerde ik het mij wel dat het echt jammer is dat die concerten niet meer doorgaan...

Bij een paar nummers zong hij wel voluit. Human Nature is me daarvan toch wel het meest bijgebleven, mooi nummer en prachtig gezongen.

Die videoclips ook :W!

War of the Worlds was ook een goede film met een goedkoop kut eind, ook goed zonde.
Ik ga zo een goede versie van 2012 bekijken, aldus mn vader :rolleyes:

walktheline.jpg

Zaterdagavond weer eens gezien. Blijft toch een erg sterke film met zeer goed acteerwerk van Joaquin Phoenix en Reese Witherspoon.

Ik heb em via mn pa gekregen op dvd, geen idee waar hij hem vandaan heeft.
Maar ik ben nu 5 kwartier verder en heb al 5x op het punt gestaan hem uit te zetten.

Wat een bagger film!!!!!

+1

Echt heel vet bedacht die film, en het einde verpestte het helemaal.

Net ook Zombieland gekeken btw :D fucking vet! Leuk geëdit, leuk bedacht... echt een aanrader.

Ik heb ook een versie van zombieland gedl, alleen vind ik de kwaliteit echt bagger. Heb je n linkje voor een goede versie? edit: zie dat er een hoop goede staan nu :) (o.a. axxo)

Wel goede kwaliteit, ik denk alleen dat mn pa een B film ofzo heeft gedownload met dezelfde titel. Dat hoop ik dan maar.... ( gaat ff snel de trailer bekijken :P )

EDIT: ja dus :|

Vandaar dat het zo'n kut film was :D! *owned*
Ik zal em es bitchslappen als ie weer uit zn werk is.

De fim heette precies hetzelfde en kwam ook uit 2008/2009 dus is gewoon een aparte film. Hij was zooooooooooooo slecht :P

Status
Not open for further replies.
Back