Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
the-taking-of-pelham-1-2-3.jpg

Imo een gemiddelde actiefilm. Zo er 10 per jaar gemaakt worden.
Voorspelbaar maar wel grappig. Denzel & Travolta gewoon goed.

Gister transformers 2 gekeken.... maar na 10 min uit gezet :X gelijk al geen zin meer in.

De 1e ging nog ergens over, maar 2 begint gelijk met alleen maar doelloze actie 8P heul vaag !

Gister transformers 2 gekeken.... maar na 10 min uit gezet :X gelijk al geen zin meer in.

De 1e ging nog ergens over, maar 2 begint gelijk met alleen maar doelloze actie 8P heul vaag !

Ik vraag me dan echt af wat je dacht voor je hem aanzette? Dat je de nieuwe romantische komedie hit van Hugh Grant ging kijken ofzo? Je weet het toch vantevoren? 1 is gewoon exact hetzelfde vermaak als 2, alleen weer een ander verhaaltje.

Nee man, Transformers 1 begint met een normale inleiding... cool verhaaltje er om heen. Ik was bij 2 al gelijk de draad kwijt.

Ik zat wel hier met 3 vrienden, en zo gefocussed was ik ook weet niet :P maar ik waag nog wel een keer een poging.
Hij is slechte kwaliteit ook trouwens die ik nu heb :(
Iemand misschien een goeie torrent voor me ?

Deel 1 heb ik op Bluray, kijk genotje hoor :W

Bij Transformers weetje van te voren al dat er geen diepgaand verhaal achter zit, gaat puur om de special effects en het knokken van de robot's. Ik vind dat persoonlijk veel vetter dan dat trage gezeik ala District 9 :P

Hij viel me wat tegen eigenlijk, het verhaal dan!

Ik heb hem van het weekend toevallig ook weer gezien. Bijzonder goeie film met een uitstekend verhaal m.i. Ik betrapte me erop dat ik het jammer vond dat de film al 'zo snel' was afgelopen en dat is altijd een goed teken.

Ik heb hem van het weekend toevallig ook weer gezien. Bijzonder goeie film met een uitstekend verhaal m.i. Ik betrapte me erop dat ik het jammer vond dat de film al 'zo snel' was afgelopen en dat is altijd een goed teken.

Wellicht komt het doordat ik hem in twee keer heb gekeken, maar ik kon niet helemaal lekker meegaan in zijn gedachtegang, vond dat het allemaal wat te snel ging, te veel gedoe tussendoor...

Maargoed, opinions are like assholes, everyone has one! :+

Status
Not open for further replies.
Back