the boy in the striped pyjamas :W
wtf? Ik vond die film echt super :W. Weer prachtig geacteerd door Brad Pitt, en die kerel die Hans Landa (the jewhunter) acteerde speelde ook echt ge-wel-dig! Vet verhaal ook. Super film vond ik.
Inglorious Bastards
RocknRolla
ik vond hem ook echt geweldig. Het verhaal werd juist goed opgebouwd en uitgelicht. Brad pitt speelde echt geniaal. Zijn kop en hoe hij sprak was echt te tof gewoon.. Bijvoorbeeld in die bios wanneer ie "italiaans" moet spreken.
.. Christoph Waltz deed het inderdaad erg goed. .. Ook de bioscoop dame was wat mij betreft vrij sterk. Jammer dat Brad Pitt en Eli Roth zo geforceerd aan deden. De acteurs van de barscene/kelderscene deden het ook voortreffelijk, heel duidelijk de vetste scene van de film en een van de betere de laatste maanden.
..
Inglourious Bastards
Opzich vermakelijke film. Paar hele brute scenes (hoogtepunt van de film was de kelder scene) maar de film viel in zijn geheel een tikkeltje tegen vond ik. Brad Pitt vond ik niet op zijn plaats en het geweld was af en toe te expliciet (te lang in beeld, volledig onfunctioneel geweld), zelfs voor Tarantino begrippen. Zal wel komen door die draak van een Eli Roth (maker van Hostel) die in de film de berenjood speelt. Muziek was wel weer klasse.
Ik ben wel klaar met Tarantino nu. Reservoir Dogs en Pulp Fiction waren erg goede films, maar al zijn films zijn in beginsel hetzelfde. Tijd voor frisse wind, hopen dat hij is een andere soort film maakt volgende keer.