Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Der Baader Meinhof Komplex borduurt een beetje voort op de sfeer van Munich en is ook uitmuntend.

Know your history!

wtf? Ik vond die film echt super :W. Weer prachtig geacteerd door Brad Pitt, en die kerel die Hans Landa (the jewhunter) acteerde speelde ook echt ge-wel-dig! Vet verhaal ook. Super film vond ik. :)

+1 !!!!

Brad Pitt speelt echt geweldig en Hans Landa is gewoon eng, zo goed!!
Echt een hele vette film!

Inglourious Bastards

Opzich vermakelijke film. Paar hele brute scenes (hoogtepunt van de film was de kelder scene) maar de film viel in zijn geheel een tikkeltje tegen vond ik. Brad Pitt vond ik niet op zijn plaats en het geweld was af en toe te expliciet (te lang in beeld, volledig onfunctioneel geweld), zelfs voor Tarantino begrippen. Zal wel komen door die draak van een Eli Roth (maker van Hostel) die in de film de berenjood speelt. Muziek was wel weer klasse.

Ik ben wel klaar met Tarantino nu. Reservoir Dogs en Pulp Fiction waren erg goede films, maar al zijn films zijn in beginsel hetzelfde. Tijd voor frisse wind, hopen dat hij is een andere soort film maakt volgende keer.

Mee-eens, alhoewel ik 't geweld wel vond kunnen/passen.
Beetje gruwelen mag wel en 't is gelukkig bij lange na niet zo erg als Hostel.

ik vond hem ook echt geweldig. Het verhaal werd juist goed opgebouwd en uitgelicht. Brad pitt speelde echt geniaal. Zijn kop en hoe hij sprak was echt te tof gewoon.. Bijvoorbeeld in die bios wanneer ie "italiaans" moet spreken.

Heb net bruno gekeken. Wat een domme kutfilm is dat zeg.. Vond hem echt niet grappig ofzo. Terwijl ik wel keihard moest lachen om borat

ik vond hem ook echt geweldig. Het verhaal werd juist goed opgebouwd en uitgelicht. Brad pitt speelde echt geniaal. Zijn kop en hoe hij sprak was echt te tof gewoon.. Bijvoorbeeld in die bios wanneer ie "italiaans" moet spreken.

Dat was zo fucking vet he, hele bios lag plat :W

Kheb m gister gezien, erg vette film idd. Brad Pitt speelde goed maar het best vond ik nog "the Jewhunter" Hans Landa. Die kerel verdient echt een oscar, vooral die beginscene.

Ik ga vanavond ook naar Inglorious Bastards, toch wel vrij hoge verwachtingen na al die verhalen en recensies.

Ik vond Rock'n'Rolla trouwens ook geen topper hoor...

Ben vorige week zaterdag naar de voor premiere geweest van Inglorious..

Vond hem echt geweldig! Brad Pitt deed het opzich leuk.. vooral die scene met dat iteliaans idd.

Maar Hans Landa was echt super! Die kerel verdient idd een oscar!

Een Oscar gaat wat ver vind ik zo vroeg in het jaar, maar Christoph Waltz deed het inderdaad erg goed. De man doet nog zelden films, dus opzich wel opvallend dat hij het zo leuk deed. Ook de bioscoop dame was wat mij betreft vrij sterk. Jammer dat Brad Pitt en Eli Roth zo geforceerd aan deden. De acteurs van de barscene/kelderscene deden het ook voortreffelijk, heel duidelijk de vetste scene van de film en een van de betere de laatste maanden.

Ook The Curious Case nog een keer gezien. Wel een heerlijke film toch hoor. Prachtige mysterieuze muziek, een fantastische Brad Pittn een mooi script en mooie effecten. Toppertje.

Last edited:
.. Christoph Waltz deed het inderdaad erg goed. .. Ook de bioscoop dame was wat mij betreft vrij sterk. Jammer dat Brad Pitt en Eli Roth zo geforceerd aan deden. De acteurs van de barscene/kelderscene deden het ook voortreffelijk, heel duidelijk de vetste scene van de film en een van de betere de laatste maanden.
..

Jij verwoordt 't altijd wat beter als dat ik doe, maar my thoughts.

ziman_ralph_2007_jerusalema_0_poster.jpg

werd aardig over gesproken, en vergelijk met city of gods, die ik toch beter vond...

maar als je je verveeld, is hij best goed te doen.

Inglourious Bastards

Opzich vermakelijke film. Paar hele brute scenes (hoogtepunt van de film was de kelder scene) maar de film viel in zijn geheel een tikkeltje tegen vond ik. Brad Pitt vond ik niet op zijn plaats en het geweld was af en toe te expliciet (te lang in beeld, volledig onfunctioneel geweld), zelfs voor Tarantino begrippen. Zal wel komen door die draak van een Eli Roth (maker van Hostel) die in de film de berenjood speelt. Muziek was wel weer klasse.

Ik ben wel klaar met Tarantino nu. Reservoir Dogs en Pulp Fiction waren erg goede films, maar al zijn films zijn in beginsel hetzelfde. Tijd voor frisse wind, hopen dat hij is een andere soort film maakt volgende keer.

Dude no offence ofzo maar krijg het idee dat jij vrij veel écht gewoon goede films afkraakt. :P

Net terug van Inglourious Bastards. Een paar hele vette scenes, en goed acteerwerk van Pitt en Waltz. Ook zat er een leuk portie humor in, maar als geheel viel hij toch wat tegen. Maar ik vergelijk dit wel met Pulp Fiction en daar kan gewoon bijna geen één film tegen op.

Ik vind de beginscene van de film het mooist, echt heel erg sterk.

Status
Not open for further replies.
Back