This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Het Film & DVD Topic #9.

Status
Not open for further replies.
Juno gekeken gisteren, wel leuk, vooral door de bijrollen, Juno zelf wordt imo te bijdehand gespeeld.

sin city eindelijk gekeken, snap dat mensen het een goede film vinden.. weer eens wat anders.. maar toch niet mijn ding... de 2e verhaaltje (hele korte) snapte ik niet echt.

Heb hem gisteravond ook gezien, kreeg al vrij goede rating op moviemeter. Film is echt wel een aanrader om te kijken, zeker omdat die spannend blijft tot de laatste minuut.

Wat anders, piratebay is bij mij vanaf gisteren down, bij jullie ook? Op mn werk niet trouwens, via een Belgische proxy...

Gister eindelijk The Informers gekeken. Bizarre (slechte) montage, goedkoop acteerwerk en het lukt absoluut niet de sfeer van het boek na te bootsen. Niet het kijken waard imo.

Gisteren Inglorious Bastards gekeken. Bleeeeeh idem dito, hoewel ik sommige sketches en/of dialogen wel vrij goed vond.

Vond RocknRolla overigens geen slechte film. Tuurlijk, het is niet wat je verwacht van Guy Ritchie maar then again kunnen er ook niet alleen maar meesterwerken voorbij komen van de beste man.

Gisteren Inglorious Bastards gekeken. Bleeeeh idem dito, hoewel ik sommige sketches en/of dialogen wel vrij goed vond.

wtf? Ik vond die film echt super :W. Weer prachtig geacteerd door Brad Pitt, en die kerel die Hans Landa (the jewhunter) acteerde speelde ook echt ge-wel-dig! Vet verhaal ook. Super film vond ik.

Status
Not open for further replies.