Het Film & DVD topic #13

God bless America gezien.
God%20Bless%20America.jpg

Beetje rare overdreven film , met een interessante ondertoon

Ook gezien van de week. De ondertoon is aardig correct als je het mij vraagt.

Een film over Martial Arts, dat door de Amerikaanse filmmaatschappijen eigenlijk altijd belegen wordt weggezet als een stevig potje keihard knokken, komt in Ip Man bijzonder goed uit de verf. Fantastische film!

Een film over Martial Arts, dat door de Amerikaanse filmmaatschappijen eigenlijk altijd belegen wordt weggezet als een stevig potje keihard knokken, komt in Ip Man bijzonder goed uit de verf. Fantastische film!

Ip Man is echt een heel vette film. Dan zie je goed dat de oosterse vechtsporten meer een levenstijl zijn dan te gebruiken om mensen in elkaar te trappen..

Ong Bak is ook zo'n film, deel 1 viel me enigszins wat tegen aangezien die 't hoogste cijfer had van de drie delen.
Deel twee vond ik echt gruwelijk, mede door 't apocalyptische thema. Deel drie daarentegen was weer om te janken.

donnie yen en tony jaa zijn ook wel echt martial arts legends!!! Tom yum goong is ook een hele gruwelijke martial arts film!

beide delen van ip man zijn ook fantastisch en het leuke is dat ik 5 jaar lang wingchun heb gedaan en dat je al die aspecten terug ziet komen! Daardoor kan ik er ook zeer goed van genieten.

De oude films van jackie chan zijn ook erg leuk. zoals de drunkenmaster bijvoorbeeld!

Back