[5th] Douwe Lets Hiv... 13 January 2012 #261 Iemand Sherlock holmes a game of shadows al gezien ? Lijkt me wel een lekkere spektakel film, Guy ritchie heeft meestal ook wel leuke films...
Iemand Sherlock holmes a game of shadows al gezien ? Lijkt me wel een lekkere spektakel film, Guy ritchie heeft meestal ook wel leuke films...
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 13 January 2012 #262 [5th] Douwe said: Iemand Sherlock holmes a game of shadows al gezien ? Lijkt me wel een lekkere spektakel film, Guy ritchie heeft meestal ook wel leuke films... Click to expand... Ik heb hem gezien...gewoon leuk!
[5th] Douwe said: Iemand Sherlock holmes a game of shadows al gezien ? Lijkt me wel een lekkere spektakel film, Guy ritchie heeft meestal ook wel leuke films... Click to expand... Ik heb hem gezien...gewoon leuk!
[5th] Douwe Lets Hiv... 13 January 2012 #263 Ok, bijna binnen hopen dat het een goeie is Ben btw bezig met de tv serie van Lock stock... ook van guy ritchie, had er nog nooit van gehoord dus ben benieuwd
Ok, bijna binnen hopen dat het een goeie is Ben btw bezig met de tv serie van Lock stock... ook van guy ritchie, had er nog nooit van gehoord dus ben benieuwd
R rdbwww Well-Known Member 14 January 2012 #264 Lucien said: Spoiler Meer, er is geen goed of kwaad, er zijn alleen peilingen en carrieres Click to expand... Zojuist ook gezien, erg goeie film ja
Lucien said: Spoiler Meer, er is geen goed of kwaad, er zijn alleen peilingen en carrieres Click to expand... Zojuist ook gezien, erg goeie film ja
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 14 January 2012 #265 I saw the devil. Gister gezien op filmnet, goeie film imo Last edited: 14 January 2012
#Peter PotjeHous'n? 14 January 2012 #266 SiRoj said: 50-50, vond hem erg leuk!! Click to expand... Had hem ook al een tijdje liggen, nette film inderdaad. Seth Rogen
SiRoj said: 50-50, vond hem erg leuk!! Click to expand... Had hem ook al een tijdje liggen, nette film inderdaad. Seth Rogen
[5th] Douwe Lets Hiv... 26 January 2012 #267 Girl with the dragon tattoo gezien net, best een beetje ziek en verwarrend soms, intrigerend..
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 26 January 2012 #268 Vorige week 'the tree of life' opgezet, maar we waren niet in de stemming. Vevolgens 'beneath Hill 60' gezien...een nieuwe wo1 film! Alleen daarom al goed.
Vorige week 'the tree of life' opgezet, maar we waren niet in de stemming. Vevolgens 'beneath Hill 60' gezien...een nieuwe wo1 film! Alleen daarom al goed.
Melv16 Gewoon Melvin.. 28 January 2012 #270 Is een dikke film idd Lekker vertand op 0 en lachen Vanavond Alien VS Predator 1 en 2 op tv :W
Erik. Running 28 January 2012 #271 Ik weet niet wat ik vanavond moet kijken... Heb zin in echt een klassieker. - A Clockwork Orange - Godfather I - Scarface - The Big Lebowski - The Usual Suspects Etc... :|.
Ik weet niet wat ik vanavond moet kijken... Heb zin in echt een klassieker. - A Clockwork Orange - Godfather I - Scarface - The Big Lebowski - The Usual Suspects Etc... :|.
Dirk. Well-Known Member 28 January 2012 #273 [ame="http://www.youtube.com/watch?v=JuersBn6jYc&feature=related"]GAWD BLESS AMERICA Movie Trailer #1 - YouTube[/ame] Ben benieuwd.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=JuersBn6jYc&feature=related"]GAWD BLESS AMERICA Movie Trailer #1 - YouTube[/ame] Ben benieuwd.
Erik. Running 28 January 2012 #274 'Lars said: Usual Suspects! Click to expand... Uiteindelijk American Psycho gezien. Mwah, humor/ horror/ thriller. Bale doet het uitstekend, maar verder niet heel bijzonder.
'Lars said: Usual Suspects! Click to expand... Uiteindelijk American Psycho gezien. Mwah, humor/ horror/ thriller. Bale doet het uitstekend, maar verder niet heel bijzonder.
'Lars Skyline Euner 5 February 2012 #275 Voor vanavond kiezen tussen: - Babel - Margin Call - Pride & Prejudice Allemaal nog niet gezin, welke zouden jullie kiezen?
Voor vanavond kiezen tussen: - Babel - Margin Call - Pride & Prejudice Allemaal nog niet gezin, welke zouden jullie kiezen?
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 5 February 2012 #277 Gisteren gezien, leuke film. Je moet ergens wel een beetje honkbal fan zijn hoor.
Michael Vodka of Jager 5 February 2012 #278 Niet perse honkbalfan, maar wel interesse in sport hebben. Als je dat hebt kan je je wel goed verplaatsen in Brad Pitt en Jonah Hill. Ik vond het iig een vermakelijke film.
Niet perse honkbalfan, maar wel interesse in sport hebben. Als je dat hebt kan je je wel goed verplaatsen in Brad Pitt en Jonah Hill. Ik vond het iig een vermakelijke film.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 5 February 2012 #279 Let eens op Pitt...in 9/10 films zit hij altijd te snacken/eten. Heel apart.
Michael Vodka of Jager 5 February 2012 #280 Nu je het zegt, wel apart ja. Nooit opgelet iig, maar geeft zijn karakters wel een leuke menselijke eigenschap.
Nu je het zegt, wel apart ja. Nooit opgelet iig, maar geeft zijn karakters wel een leuke menselijke eigenschap.