Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
Die snapt er dus echt niks van :D.

Hij is hier weer wel op ze plaats;

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=DKPMraauI3w"]YouTube - Dit Was Het Nieuws - Je Doet Niet Meer Mee - Jan Jaap van der Wal[/ame]

Kheb hem nog niet gezien.. maar wat ik ervan heb gehoord is het echt een vreemde film.

Nog tips voor iemand die ziek op bed ligt? (films)

Smaken verschillen nou eenmaal he, ik hou persoonlijk ook niet van dat soort films hoor.
Ze kunnen wel goed zijn maar als ik een filmpje opzet is het gewoon ff ontspanning.
Dan heb ik geen zin om de hele tijd te gaan zitten denken en daarna nog dingen op gaan zoeken op internet en dan nog gaan discusseren met anderen.
Het is maar een fictieverhaaltje hoor :P

the-kings-speech-poster.jpg

Van de week gezien. Wat een :W fucking goede film. Echt een dikke aanrader! Leuk, grappig, serieus, alles zit erin! En wat een acteerprestatie van Colin Firth, gewoon fenomenaal.

True Grit.

JAMMER,JAMMER dat de Coens het originele verhaal zo intact laten. De film heeft een sterke cast, ziet er prachtig uit en is bij vlagen heel grappig. Alleen het plot is zo verouderd dat eigenlijk de Coen stempel niet heel duidelijk aanwezig is. Een gemiste kans, had een topper kunnen worden, is nu vooral een redelijke film.

Zaterdag naar Black Swan geweest. Ik vind 't een vreemde, maar toch ook wel mooie film. Je moet 't wel een beetje volgen :P

Ook zo irritant, van die mensen voor je die al hun eigen snoep, chips, zelfs kaas mee nemen 8P En dan ook echt 5 minuten lang zitten kraken met die papiertjes. Gvd x|

Get him to the greek gekeken, hilarische film. The Other Guys, ook erg leuk (Will Ferrell 8) ) en eindelijk the Expendables gekeken.

Natalie Portman: 'Oscar winnen is krankzinnig' van onze redcatie
AMSTERDAM - Het winnen van de Oscar voor beste actrice in de film Black Swan noemt de zwangere Natalie Portman "krankzinnig".

NataliePortman Foto: EPA/PAUL BUCK "Mijn dank gaat uit naar de Academy. Dit is krankzinnig!", reageerde Natalie Portman. "Ik ben zo dankbaar dat ik dit werk mag doen. Ik houd heel veel van acteren."

Hoewel ze dolgekukkig is met de prijs, liet ze doorschemeren dat ze vindt dat de andere genomineerden in haar categorie de prijs meer verdienen.

"Ik had gehoopt dat de prijs naar mijn mede-genomineerden ging. Ik heb veel bewondering voor jullie", zei ze tegen Annette Bening (The Kids Are All Right), Nicole Kidman (Rabbit Hole), Jennifer Lawrence (Winter's Bone) en Michelle Williams (Blue Valentine).

Natalie was veruit favoriet voor de prijs van beste actrice. Eerder won zij voor deze rol ook al de Golden Globe en de BAFTA.

The Kings Speech.

Goede film die wel een beetje vlakjes is. Colin Firth is erg goed en dat geldt ook voor Geoffrey Rush. Maar dit is niet de beste film van dit jaar.

Status
Not open for further replies.
Back