Het Film & DVD Topic #12

Status
Not open for further replies.
The Bank Job, Blood Diamond, Crash, The Departed, Felon, Heat, Law Abiding Citizen, Leon, Lock Stock And Two Smoking Barrels, Lucky Number Slevin, Man on Fire, Martyrs, Memento, Orphan, The Prestige, Running Scared, Se7en, Shutter Island, Slumdog Millionaire, Snatch, State of Play, V for Vendetta 9||6

Leuk rijtje inderdaad!

Gister naar London Boulevard geweest aangezien we Black Swan niet meer konden redden (houd ik die nog tegoed :+).
Maar was een erg vermakelijke film met aardige acteer prestaties en leuke keuze van muziek! Geen moment verveeld.

Black Swan.

Absoluut meesterwerk. Beste film van de laatste 2 jaar denk ik.

De Oscar is iig 100% voor Nathalie Portman

fad03aa7570611d21369b53f4fe80606.jpg

Centurion gezien net, het genre spreekt me altijd erg aan. het is geen topper maar prima vermaak en weer eens wat anders dan we gewend zijn in dit genre

Black Swan.

Absoluut meesterwerk. Beste film van de laatste 2 jaar denk ik.

De Oscar is iig 100% voor Nathalie Portman

Heb hem vanavond ook gekeken, inderdaad een prachtige film! Heerlijk zoals je helemaal meegaat in de emoties in de film

Lucien en Erik; niets gelogeb, wat een schitterende film. Echt waanzinnig hoe je mee kunt gaan in de emoties van zo'n film. Komt voor95% natuurlijk ook door het bizar fraaie acteerwerk van Nathalie Portman.

Ga deze film zeker toevoegen aan mn DVD collectie.

Natalie Portman heeft misschien wel de beste vrouwelijke hoofdrol gedaan die ik ooit gezien heb. Na There Will be Blood geen film meer gezien waar ik zo van onder de indruk was bij het uitlopen van de bioscoop.

Nog een keer naar Black Swan geweest:D

Mijn hemel, wat een enorme nerd ben ik ook haha. Maar serieus, WAT een film. Blijft echt dagen door m'n hoofd spoken en dat is iets wat ik tijden niet meer heb meegemaakt. Veel nieuwe dingen opgevallen en dit keer ook gelet op de dingen die je eerst vergeet te bekijken (Aranofsky gebruikt altijd veel lichteffecten met een referentie naar zijn centrale thema's en gebruikt veel hints in zijn decors).
volgens mij wordt er duidelijk gemaakt dat Nina vroeger misbruikt is door haar moeder, of haar moeder nou daadwerkelijk nog aanwezig is in de flat of niet en mij is ook sterk het idee bekropen dat Nina de rol helemaal niet krijgt en dat de helft van de film haar manier is om te verwerken dat haar droom pijnlijk in duigen valt (opvallend veel links met Beth (Winona Ryder). Verhaal lijkt volgens mij ook vrij veel op dat van Mulholland Drive

De rol van de muziek icm beelden in sommige scenes horen bij de beste die ik ooit gezien heb. En ik ben er nu van overtuigd, Natalie Portman geeft de beste vrouwelijke acteerprestatie die ooit op film is opgenomen.

Nog een keer naar Black Swan geweest:D

volgens mij wordt er duidelijk gemaakt dat Nina vroeger misbruikt is door haar moeder, of haar moeder nou daadwerkelijk nog aanwezig is in de flat of niet en mij is ook sterk het idee bekropen dat Nina de rol helemaal niet krijgt en dat de helft van de film haar manier is om te verwerken dat haar droom pijnlijk in duigen valt (opvallend veel links met Beth (Winona Ryder). Verhaal lijkt volgens mij ook vrij veel op dat van Mulholland Drive

De rol van de muziek icm beelden in sommige scenes horen bij de beste die ik ooit gezien heb. En ik ben er nu van overtuigd, Natalie Portman geeft de beste vrouwelijke acteerprestatie die ooit op film is opgenomen.

Ik kreeg ook bij meerdere scenes mijn twijfel over wat wel/ wat niet echt was. Maar ik had wel het idee dat haar moeder er 'echt' was. Ik twijfel ook nog steeds over van alles en nog wat

Nog een keer heen dus :+.

Hoor overal verhalen om me heen van mensen die er geen reet aan vonden 8P

Snap je het verhaal dan niet, of vind je de horrormomenten gewoon onacceptabel? :-p

Status
Not open for further replies.
Back